Det er vel slike kriser det er designet for. Men etter hva jeg forstod så var det en Btc-hval som logget seg inn natt til fredag 13.mars på 50 forskjellige børser og dumpet 1000 bitcoins vedkommende hadde hatt siden 2010 og skapte panikk og tvangssalg, så deilig med oppgang igjen nå da
Dette ser veldig slick og proft gjennomført ut!
Men dere er litt dyrere enn bitmynt? (Akkurat for øyeblikket anyway)
Får mer og mer sans for cardano.
Ser veldig lovende ut. Føles med engang tryggere med bankid / vipps
Hyggelig å høre det.
Og når det gjelder priser. Vi er jo en børs så det vil variere, men vi ser at gjennomsnittlig spread hos oss blir lavere og lavere etter som flere tradere melder seg på å trader både manuelt og via vårt API.
En kan for eksempel legge inn en ordre litt over høyeste kjøp og vente i stedet for å matche direkte med laveste salg og få en god pris, det er limit ordre vi har nå, planen er å komme med flere ordre-typer etter hvert
Får du inn apollo currency?
Den kjenner jeg ikke til, men vi satser på store kryptovalutaer som er populære i Norge, viktig å ha nok interesserte tradere slik at markedene blir likvide med grei spread, ETH og XRP er de to neste på listen og så får vi se hva det blir
Det forstår jeg
https://apollocurrency.com/ Har fulgt sin roadmap til punkt å prikke - Fintech med system for nasjonale valuta, egen kryptobørs KNOXPRO nylig lansert.
Hvis jeg kjøper Bitcoin og oppbevarer dem på Mirai exchange. Er dem forsikret hvis noe skulle skje?
Ingen grunn til å ha noe på nett, om du ikke skal trade da. Kjøp en hardware wallet. Lett å bruke og du har full kontroll.
Vi har datakriminalitetsforsikring som vil dekke økonomiske tap selskapet får ved for eksempel hackerangrep, men det er ikke en forsikring av kryptovaluta. Sikkerhet er naturligvis svært viktig for oss, og vi har skrevet en lengre artikkel om hvordan vi sikrer kunders kryptovaluta her: https://miraiex.com/blog/sikring-av-bitcoin
Kort fortalt går det på kald lagring av kryptovaluta ved bruk av hardware-lommeboker i en multisignatur-løsning. Kun en liten andel av kunder kryptovaluta lagres varm, vi bruker da servere i Norge som vi drifter.
Kunder kan naturligvis gjennomføre uttak til egen lommebok for å sikre kryptovaluta selv, om de ønsker det, og sende inn og ut etter som de ønsker å trade.
Unrest escalates in Lebanon as currency collapses and prospect of hunger grows
Frokostseminar om rapportering av kryptovlauta