Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Bør sees

Ble du bull?

2 Likes

Jeg har alltid ment og sagt at blockchain og desantrilisert verifisering er spennende, men jeg har 0 tiltro til bitcon.

1 Like
1 Like

1 million tps

Det går virkelig i unna i Cardano-leiren.

1 Like

Ripple holder hodet over vannet ved å dumpe shitcoinen xrp :joy::joy: Ufattelig at det er kjøpere som tar imot jævelskapet. Klarer ikke å forstå det.

2 Likes

" There’s a sucker born every minute "

P. T. Barnum

2 Likes

Er ennå investor i Credits (CS). De har nok roet seg ned en del i forhold til 1 Mill TPS. Sjekk ut Credits.com. De har release på egen wallet nå denne våren. Har vel 85 noder på mainnet nå.

Uff, ikke snakk om Cardano! Hadde 45000 når de var over 1$. Sitte i en sånn boble og ikke selge? Man bør være litt bevisst på Mcap og hysteri. Nå er de 0,03$🤣

1 Like

Snakket mer fundamentalt nå da :wink: at du kjøper på topper og selger på bunner er ikke Cardanos feil :slight_smile: hadde du vært med siden start og solgt på 1 usd pr stk så hadde du nok ikke klaget :wink:

Top 10 crypto soon?

https://www.knoxvip.com/register?inviteCode=ZGQGHGE
Registrerte meg nylig her, ser utrolig flott ut. Utrolig brukervennlig, noe jeg har savna på flere.
Mye spennende på gang fra aplfintech

RED ALERT! Oil Derivative Market Destroying EVERYTHING Tomorrow?! (Bix Weir)

OIL ARMAGEDDON: What Will It Mean For You? Mike Maloney

2 Likes

Hei!
Ser vi har blitt nevnt her tidligere, så tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering. Jeg er en av gründerne bak MiraiEx. Nå i dag har vi som første kryptovalutabørs lansert registrering og pålogging med Vipps.

Målet vårt er å gjøre det like enkelt å komme i gang med kjøp og salg av kryptovaluta som det er å investere i aksjer og fond, dette er et steg i den retningen.

Melder man seg på med Vipps benytter vi BankID som 2-faktor for å bekrefte uttak, noe folk er vant til fra nettbanken sin.

De som er interessert kan melde seg på her og få en velkomstbonus:
https://miraiex.com/affiliate/?referral=tekinvestor

Tar gjerne imot tilbakemeldinger på plattformen.

10 Likes

Kult!
Virker som en enkel inngang fra NOK! :slight_smile:

1 Like
1 Like

Virker som konsensus i kryptomiljøene er veldig optimistiske til tross for global finanskrise, jeg tror vi skal få en voldsom stigning i år.

1 Like