EtterpÄ var det dobling, og sÄ korrigering
Tror vi vil se det samme denne gangen, hÄper da at krypto fÞlger samme bevegelsene
Mulig det er et stykke til bunn, men vanskelig Ä si. Husker 2018-droppet av btc sÄ gikk investtech ut Ä spÄdde btc helt ned til 400 usd. Noen mÄneder etter sÄ hadde de kjÞpsanbefaling pÄ kort, middels og lang sikt.
Men nÄr gull ogsÄ faller i dag, er det banken som er tingen nÄ? Eller er folk sÄ belÄnt at det blir skvis alle veier.
Tviler pÄ boligmarkedet blir noe trygg havn.
og BTC har svekket seg fra ca 7000 til ca 5000 i samme periode sÄ ca 25-30%?
(og 50% ned ifra februar toppen)
Har ikke BTC heller, siden den kommer til Ä bli irrelevant pÄ sikt, pÄ grunn av at den ikke prÞver Ä skalere blokkjeden.
NÄ et jo faktisk dollaren ca dobbelt sÄ mye som den var i 2012-13 nÄr den bunnet rundt 5,5kr et sted. SÄÄÄ om man tar den ekstremt lave krona i betraktning, sÄ er ikke fallet i Krypto sÄnn enormt om man regner om til kr/coin.
Bull trap eller?
Bear trap?
$6 trillion!
Jeg vurderer Ä benytte de lave strÞmprisene vi har nÄ til Ä mine krypto.
Er det noen her som har anbefalinger til hvilken coin de har troen pÄ og hva som er det beste utsyret Ä bruke?
Jeg har tidligere minet ethereum pĂ„ et gtx 1080 kort for morro skyld, men det er godt og vel 2 Ă„r siden jeg avsluttetâŠ
Hvis du vil CPU-mine vil jeg tipse deg om verium https://wiki.vericoin.info/index.php?title=Verium_Mining veldig low cap coin med et bra konsept og smÄtt men solid community.