Artig:
Doblet beholdningen min etter posten i gÄr. HÄper noen andre og har SXP her inne:)
Tror Voyager er det store nÄ:
Ja Ethos gikk ihvertfall bra sist bull-marked. Men den falt vel ogsÄ 99,9 % omtrent. SÄ ikke umulig at den kommer til Ä gÄ bra fremover nei
Lend/aave falt ogsÄ over 99%, men er jo faen meg snart tilbake pÄ ath igjen SÄ ingenting er umulig her ser det ut som.
Tok akkurat et lodd her jeg ogsÄ, mÄtte ha litt spenning i ferien
Fryktelig bra momentum nÄ. Tipper den er over 1 dollar pr stk i morgen
Many high-profile Twitter accounts simultaneously hacked to spread cryptocurrency scam
https://techcrunch.com/2020/07/15/twitter-accounts-hacked-crypto-scam/
Det er imponerende at folk faktisk sender krypto til slike adresser ihÄp om Ä fÄ mye mer tilbake!
Ser bankene begynner Ä sperre kjÞp av krypto via kort til Binance nÄ
Etter 10 forsÞk i gÄr sÄ testet jeg kredittkortet og det gikk igjennom, men ble oppringt idag da de informerte om at den transaksjonen aldri skulle gÄtt igjennom
Er det noen banker som ikke har den policien?
Bitmynt funker jo enda fint. Men Binance var greit da man fÄr krypto i samme sekund som transalsjonen gÄr igjennom.
SÄvidt jeg kan se fra listen over land der man kan kjÞpe fra sÄ er Norge med i listen over kvalifiserte land.
Hva sa banken?
Ev. omvei sÄ kan du kjÞpe ETH/BTC pÄ Coinbase overfÞre dem til Binance for trading der.
Jeg har ikke kontaktet banken og spurt hvorfor transaksjonen ikke gikk igjennom. Det kan jo ha vÊrt en tilfeldig feil, sÄ jeg prÞver en annen gang.
NÄr jeg prÞvde kredittkortet sÄ var det en annen aktÞr. Grunnen til de hadde forbud mot det var at mange hadde blitt lurt av useriÞse aktÞrer.
Jeg har ellers alltid brukt Bitmynt som sender rett til Binance. Men det er kjedelig om man har oppdaget en ny coin som man tror tar av og da sitte Ä vente flere timer eller til neste dag fÞr de er pÄ plass. Men uansett ikke et stort problem da. SÄ blir Bitmynt dersom det ikke gÄr neste gang
Ja var vist nok mye scam pÄ gang igÄr, mulig derfor.
Ja fÞrste gang jeg overfÞrte fra Coinbase til Binance sÄ tok det flere dager men sÄ tror jeg de whitelistet adressen neste gang jeg overfÞrte sÄ gikk det relativt fort.
Man kan jo ha Binance coins liggende men prisen har vĂŠrt jojo i det sisteâŠ
som nevnt ingen problem. De gangene jeg kjÞper av Sturle tidlig pÄ morgenen sÄ har jeg som regel Btc pÄ kvelden eller i vÊrste fall dagen etter.
Men Binance er veldig greit dersom man trenger noe kjapt og det er ogsÄ billig. Ser det ut som Vechain bryter ut av en formasjon. Ja sÄ er NOK blitt til Vet pÄ fryktelig kort tid f.eks.
Nice kjÞpte en del VET i januar for hÄpe den tar av nÄ ja
Den har jo sÄnn sett tatt av allerede. OgsÄ om du kjÞpte helt tilbake i januar sÄ skal du ha grei gevinst Men ja, mye Ä gÄ pÄ enda
Ja hÄper den tar helt av ja
Vi fÄr gode renter bare for Ä ha Vet ogsÄ nÄ. VTHO fyker til himmels nÄ
Ikke fulgt med sÄ det nÄ opp 144% pÄ et dÞgn
Greit tidspunkt Ă„ selge VTHO for VET?
Ja, vil nesten tro det. Eller jeg har ikke noe formening om hva VTHO er verdt.