Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

sittet med Elrond, ChainLink, Request, Ziliqa, Cardano og DIgibyte siden starten av Juli. VĂŠrt en fin reise. Noen andre coins jeg burde utvide portefĂžlgen min med?

Copy that

2 Likes

Finnes det noe rasjonale for hvilke av disse som gÄr?

Skeptisk til Digitex de har vĂŠrt gjennom flere runder og har et ganske uferdig produkt.

Hackernoon hadde en podcast med CEO Adam Tom nylig https://www.podbean.com/eu/pb-dff3r-e068f3, virker som han satser pĂ„ Ă„ fĂ„ det til og sikkert en fyr som kan en del om Betting virker det som og digitex satser pĂ„ Futures trading men etter Ă„ ha hĂžrt pĂ„ podcast og lest litt rundt sĂ„ er jeg litt i tvil, er ikke dyrt Ă„ handle digitex men som han nevner i podcast’en flere ganger om andre «Exit & Scam»

Kun KuCoin som selger mot BTC

SXP har helt tatt av ja, kan sikkert tjene en del her men syntes entrypoint virker hÞyt nÄ.

Hadde vĂŠrt gull om man hadde kjĂžpt i Mars

Tipper denne vil nok trades pÄ Coinbase etterhvert og, da vil prisen stige enda mer :rocket:

1 Like

Ja Cardano bÞr man HODL Shelley mainnet skal vÊre pÄ plass fÞr Ärsslutt og da vil man og fÄ mer ADA via staking snakk om at Binance vil stÞtte ADA staking.

Tenker blant annet VeChain, NIMIQ, AAVE, Hedera Hashgraph, 0x og Algorand er crypto som kan ta av.

Algorand kan nÄ trades pÄ Coinbase og.

Tenker at kanskje Smart Valor kan vÊre verdt Ä ha litt skulle plattformen ta av, Binance sin BNB startet lavt og koster nÄ rundt 150kr/stk. Smart Valor koster nÄ 4kr/stk og hvis lignende mÞnster skjer :rocket:

2 Likes

Den har gÄtt bra disse dagene, men mÄ si det er ikke mye som tyder pÄ at trenden skal snu nÄ. PÄ Binance mot Bitcoin sÄ er det den fjerde mest omsatte asseten. Det er imponerende for en coin nede pÄ 98 plass mÄlt etter mcap.

Noen som har testet Swipe app/kort?

1,40 usd nÄ :slight_smile:

2 Likes

1,85 USD mener du vel? :stuck_out_tongue_closed_eyes::tada: Virker som dette alt-markedet begynner Ă„ boble igjen
 MĂ„ vel nesten tilbake til hĂžsten 2017 for tilsvarende tendenser.

1 Like

Altseason er det uten tvil. Det ser ut som Bitcoin har blitt til en stablecoin :sweat_smile:

Kusama har ogsÄ hatt en hyggelig reise. Kan i tillegg soft-stakes pÄ kuccoin med yield pÄ 6-8%

Color Line og dnv gl. Norge er tidlig ute med Ă„ ta i bruk ny teknologi :clap::clap:

3 Likes
2 Likes

Deutsche Bank’s Top Credit Strategist Makes Stunning Admission: “I Am A Gold Bug; Fiat Money Is A Passing Fad In The History Of Money”

1 Like

De gode dagene fortsetter :slight_smile:

Edit:

Det er som regel aldri kjedelig Ä sjekke kursen nÄr det er altseason :slight_smile:

1 Like
1 Like

Bra artikkel om Voyager Digital Canada og Voyager Token:

Artikkelforfatteren drÞfter pÄ en fin mÄte fordeler med Ä eie bÄde aksjen og token (som meg), og hvorfor oppsiden er svÊrt hÞy.

2 Likes

SXP snart over 2 usd nÄ :joy: :rocket:

Noen som har erfaring med kjĂžp av krypto gjennom crypto.com-appen. Positivt/negativt?