Vurderer å gå inn i kryptomarkedet. Har ordnet konto på binnance og er snart klar for å kjøpe. Markedet ser veldig bull ut for tiden ( med all den risikoen det innebærer). Ser at både BTC og ETH trader litt ned nå og lurer på om noen kan tipse om relevante støttenivåer på disse?
Skal aldri si aldri, teknisk så er det store sprik når den først kommer seg opp av gropen.
Også må man ikke glemme FOMO effekten, hvis det kommer stort momentum og mange kjøpere inn, så skal jeg vedde på at mange bag-holders ikke klarer å trykke på salgsknappen.
Er man “bag-holder” på dette nivået er man uansett ganske dypt under vann. Si man kjøpte på $15k. Mcap må øke fra ~300BUSD til ~600BUSD for at man skal få 100% vekst med mindre man har kjøpt med margin.
Omisego hjelper til:
Den fikk virkelig fart på seg
Plutselig gikk den forbi VET i porteføljen min
Var nokså sørgesløst å se OMG gå fra $2 til $10~ uten at jeg foretok meg stort
ICX fortsetter å ta små steg ut i den virkelige verden:
Kunne du skrevet hvorfor du har troen på kusama? Vurderer å bytte ut noen av coinsene som jeg ikke har troen på lengre, så leter etter erstatninger.
Leste litt om polkadot og Kusama, men ikke nok til å fortelle her inne hvorfor jeg har så fundamentalt troen på den altså. Det er mye basert på TA og lav mcap når jeg kjøpte, samt grei stakeyield på 6-8% og ikke minst for å diversifisere. Satser ikke alt på en hest vett du
Skjønner, det er lov det😏 Gi en lyd hvis du finner noe nytt som du syns er solid, altså en hodlcoin.
Staker du Icon? Vanskelig å vite hvilken p-rep man skal vote for. Lite info, men har kanskje ikke så mye å bety.
Edit: Her var det oversikt.
Vanvittig få bitcoin som er underwater etter tre års bjørnemarked da. De fleste som eier bitcoin av noen særlig betydning tipper jeg har kjøpt mye under 10.000 siden den toppet
Noen som Hodler eller staker Energi?
Ser ut som de har stort community hvertfall, har planer om å bygge seg videre sten for sten med treasury inntekten som sikrer varig drift og utvikling
Renten er bra den, men for prosjektet sin del, så vil man jo at renten skal ned. Jo lavere rente, jo større indikasjon på hvor mye ICX lykkes.
Ja jeg staker. Har fordelt litt på flere, tenker at da blir det mest demokratisk😅
Walleten som jeg har nevnt tidligere, er ikke av de beste, syns de har dårlig interface.