Kjøpte meg inn på 2 og solgte på 14 og inn igjen på 10euro
Jeg syns prosjektet fortsatt ser potent ut. Og hvis du ser på grafen så har volumet tatt seg opp, så jeg er ikke den eneste
Selvsagt - om man kjøpte nær ICO-prisene etter at det falt 97-99% - har man en god case.
Nok av folk med bags rundt $10 though.
Var like skeptisk på 10$, men har lært at å være skeptisk og rasjonell har lite for seg i crypto. Spesielt i perioder hvor en enkelt crypto pumper over “lang” tid. Akkurat det Link har gjort gjorde BNB for et års tid siden (om minnet ikke svikter meg nå). Der ventet jeg også altfor lenge med å hoppe på, da jeg endelig gjorde det fikk jeg faktisk litt ut av det før jeg solgte. Sånne sprell er noe jeg gjør med “lekepenger”, ville aldri gått inn med store summer på noe sånt.
ICX har har jeg holdt fra den var nr.1300 på mcap før den skøyt opp til 12$. Solgte aldri, jeg holder enda
Ser stadig vekk noe om den, men virker som om den går under radaren på de fleste eller så mener de at det er en shitcoin.
Jeg mener ikke ICX er en shitcoin, skal prøve å gi noen punkter der jeg forklarer hvorfor. ICX har:
-
Lansert sitt eget mainnet
-
Egen wallet (skulle ønske interfacen ikke var så middelmådig)
-
En stakingen som fungerer slik den skal
-
Et velfungerende community
-
Et produkt som virker å være bra
-
Har klart seg greit gjennom harde nedgangstider
Selvfølgelig er det super kjipt for de som var med på hele nedturen, men det var en nedtur som rammet hele kryptomarkedet, og det er få coins som har hatt omvendt utvikling.
Sett opp mot mange andre coins så syns jeg ICX er et godt bet, men trykk på bet, for jeg aner ikke om den vil lykkes ,til tross for at det foreløpig ser bra ut.
Husker godt når BNB tok helt av ja. samme med ICX, NEO (var vel langt over $100 på det meste) og noen andre jeg også fulgte med på. Nå ser jeg faktisk endel av shitcoin bagsa jeg enda holder fra ICO har begynt å bevege på seg. Er happy om jeg kommer ut break even på disse, så har jeg mer penger å trade med. Er egentlig penger jeg har ansett som tapt så fint om bare en eller flere av dem kan gå noen 100x (…men de fleste er nok tapt).
Jeg tenker at hvis de gode gamle stødige coinsene klarer å gå opp til ¼ av ath, så vil det være helt vanvittige gains i forhold til det meste som går å investere i. Jeg har ikke nok skinn in the game til at det vil ta helt av, men gambling pengene blir plutselig bli a force to be reckoned with
Jeg vekslet alt av BTC til ALGO i går. Det var jo en grei beslutning… 40% opp på et døgn.
$algo to the moon , kjøpte par 2k token i januar har betalt seg nå men håper på enda mer avkastning
Er det andre her som sliter å få kjøpt BNB via Binance?
Fikk bare at beskjed om banken min ikke tillatter kjøp via Binance sin tjeneste…
Måtte handle ETH fra Coinbase og overføre, og Coinbase sin exchange fee er ikke den beste
Ser og at Crypto.com selger BNB noen som har testa det?
Ja, det gikk ikke for meg med hverken visa eller Mastercard. Men det gikk via banxa, en betalingsløsning som ligger i Binance
Ok takk skal sjekke det ut neste gang
Er dere forøvrig fornøyd med bruken av Binance-appen?
Jeg er fornøyd med Binance app på iPhone og bruker web og, litt bratt læringskurve i starten finne ut av hvor alt er og hvordan det fungerer men når det er først gjort unnagjort så er det lettvint å finne fram, stabil app på iPhone aldri opplevd kræsj
Heh, jeg hadde solgt meg ut på 50%, om ikke før. Kudos til de som tør og sitte og skjønner greia
[quote=“Nocturne, post:6868, topic:132, full:true”]skjønner greia
[/quote]
Jeg fatter ingenting av hvordan gjengen får det til. Frustrerende, vil også ha syke gains!
1/4 virker optimistisk for ICX sin del - det er en god del flere coins i omløp nå, slik at det i praksis ville konstituert 1/2 av ATH eller så?
Veldig mange bag-holders som vil selge seg ut umiddelbart om de kommer i nærheten av buy-in pris.