Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Har tro pÄ ny 2017 trend at ting vil ta av helt.

5 Likes

Hehe ja vi fÄr hÄpe pÄ det :stuck_out_tongue:

Takk for dette innlegget altsÄ. Kom inn pÄ 0,77 i SXP. NÄ er den pÄ 4! :open_mouth:

2 Likes

Hva er egentlig greia med at ChainLink bare skyter opp?

Det er en smallcap som gÄr parabolsk?

Chainlink:
image

Bitcoin:
image

1 Like

6 milliarder dollar. Er det regnet som smallcap?

Det er et godt poeng. Hvis den konsoliderer pÄ en sÄnn market cap som den har nÄ, og ikke krakker tilbake straks momentumet evt stopper, sÄ mÄ man begynne Ä se pÄ om den har rykket opp i divisjonene.

Er pÄ femteplass pÄ coinmarketcap, sÄ er i toppdivisjonen forelÞpig.

Hva er neste YOLO coin?

Slenger meg pÄ her. Virkelig et bra innlegg av @anon29865873 :ok_hand: :clap:
Kom inn pÄ 0,69. Hoppet dessverre ( :sweat_smile: :see_no_evil:) av pÄ 3 Dollar.

Fra i vinter:

NĂ„ opp 12 000% :slight_smile:

1 Like

2 Likes

Kan jeg spÞrre hvilken inngang du har pÄ Link?

For min del sÄ var jeg i Link ved rundt 1-2$. Solgte meg ut uten sÊrlig fortjeneste, kjÞpte meg litt inn igjen rundt 5$, solgte meg igjen ut uten fortjeneste.

NÄ i helgen kjÞpte jeg meg inn igjen pÄ 10$, fikk ogsÄ en kompis til Ä bli med. Endelig sÄ fikk jeg litt fortjeneste :joy: (har ikke solgt Ä har ingen planer om det heller)

Av erfaring sÄ har jeg aldri tjent pÄ Ä trade inn og ut av ting, kun tjent pÄ Ä holde over tid

Holdt en del Vechain siden 2018, det gjÞr seg godt nÄ, my takket vÊre dca.

2 Likes

Ville vÊrt skeptisk til inngang pÄ LINK nÄ, men $10 er jo nice, snart 100% :slight_smile:

Er veldig skeptisk, det har jeg vÊrt siden 2-3$. Er en grunn til at jeg aldri har villet stÄ lenge i den, men nÄ var jeg lei av Ä ikke vÊre med pÄ toget :slight_smile:

True, men spesielt at man er mindre skeptisk pÄ $10 enn $2. Stakkars normies som kjÞper pÄ CB nÄ.

Minner om ICX i 2017/2018. Rundt 100x for ICO-holdere ($12~ ATH) og folk mente at det skulle til $50 EOD/EOW/EOM osv. Kan ikke se at det er kommet noen sÊrlig nyheter, og det er vel p.t. bare et halvferdig produkt/token pÄ ETH. Men ting trenger ikke vÊre sÄ jÊvla rasjonelt. :smiley:

Grattis til dere med LINK men enig med @kernkraft, ville vÊrt meget forsiktig nÄ som den er sÄ parabolic
 :flushed:

Har du mistet troen pÄ ICX?