Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Hva burde jeg kjøpe? Har null peiling på hvordan je kan eksponere meg mot krypto på en god måte. Burde jeg kjøpe via kryptonettsider eller instrumenter på nordnet?

Jeg foretrekker ekte vare selv. Men trackerene på nordnet har vist seg å være helt okei tror jeg.

Kan trygt anbefale https://miraiex.com/no/

Enkelt og greit. Innlogging med vipps

Dette minner veldig om 2017, da slike spørsmål var vanlige. “Hvordan kan jeg være med på Fomoen, uten å sette meg noe særlig inn hva det dreier seg om først”. The bullrun has begun! :laughing:

PS! Ikke ondt ment Yolo, det var slik jeg også startet, før jeg begynte å lese meg opp, og jeg kan fortsatt for lite om krypto :blush:

1 Like

Haha, jeg er ikke fornærmet! Alle må jo starte et sted😉

Fordelen med å starte i et bullmarked er jo nettopp at man ikke trenger å lese så mye. Penga renner inn uansett hva man kjøper…

1 Like

Mann kan til og med investere sammen med barna. :sweat_smile:

2 Likes
1 Like

Lengre tid med mining for å gå break even på BitCoin tydelig etter halvening inntraff og bullish trend framover forteller CoinDesk https://www.coindesk.com/the-2020-rainy-season-is-tougher-than-ever-for-chinas-bitcoin-miners

Med siste bull trend som pågår med ETH/BTC vil vi kanskje se 2017/2018 tilstander igjen snart? :rocket:

Mulig smitter positivt på noen alts og :ok_hand:

1 Like

Enda en positiv nyhet for VeChain :rocket:

3 Likes

Gode nyheter fra den leiren er jo nesten dagligdags nå :grin:

1 Like

Hello.
Jeg ser etter å kjøpe BTC og ETC, eller helst en generelt krypto-indeks.
Vil helst ha det på Nordnet, og ønsker derfor helst å kjøpe en tracker, eller ETF.

EDIT:
Fant ut at det er mulig å kjøpe trackers på Nordnet som følger kryptovaluta.
De må kjøpes fra en AF-konto. Endte opp med å kjøpe ‘TRACK BITCOIN VON’ og ‘TRACK ETHER VON’.

3 Likes

Sølv går fortsatt under radaren

Cardano vs Ethereum så langt i år :rocket:

1 Like

1 Like

Vechain var over $0,02 tidligere idag

1 Like

Ikke lenge før denne er innefor top 10.

2 Likes

Chainlink❤

Fortsetter det her så må jeg snart ta min første tatovering.

Dama mi: “Hvis du gjør noe så harry, så går jeg fra deg”
Jeg: "Da blir det Chainlink over hele ryggtavla":sunglasses:
Dama mi: :rofl::heart:
Jeg: :kissing_heart:

1 Like