Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Det kommer nok an pÄ nÄr man kjÞpte. Den tok jo av i likhet med alt annet under sist bull-marked. Ico var vel under 1 dollar, sÄ de som enda er med fra start har grei avkastning. Men under Ärets bull-marked sÄ er ikke EOS noe Ä skryte av i det hele tatt :slight_smile:

Var med pÄ ICO og har kjÞpt mer etterpÄ. Som du sier, er ikke sÄ mye Ä skryte av sÄ langt.

ahh du var det ja! Det var en heftig ico! Tviler pÄ vi fÄr se slike summer igjen. Nei det ser kleint ut sÄ langt i Är. Stake-yield er heller ikke mye Ä skryte av, sÄ veldig liten del av min portefÞlje stÄr der :slight_smile:

Men tror uansett den kommer den ogsÄ snart som alt annet :slight_smile:

Ja alt det ekstra arbeidet med Ä vÊre med pÄ ICO, sÄ forventer man jo en opptur :rocket:

Var jo en stund mange spÄdde at EOS skulle ta over tronen til BTC. NÄ er det mest drittslenging om at EOS er en scam som er populÊrt.

1 Like

Dersom du var med pÄ ico`n sÄ var du jo uten tvil med pÄ en opptur, men du ble antageligvis med ned igjen. Jeg var ogsÄ med pÄ noen icoer. Jeg synes ikke det var sÄ mye arbeid. Men jeg var interessert i Ä selge kjapt sÄ mange av de kom fÞrst pÄ sÞppelbÞrser som da var litt skummelt Ä logge seg inn pÄ og sende coins til.

Lese seg opp, skrive kontrakt pÄ myetherwallet, deretter venter all usikkerheten om du gjorde det riktig og det tar jo en stund fÞr du fÄr vite. Jeg syns et er litt stress.

2 Likes

joda, men det er vel arbeid enn har ved enhver investering :slight_smile:

Jo men det som er annerledes her er at du mÄ lese deg opp pÄ det rent tekniske med Ä fÄ til selve kjÞpet.

jeg har konto pÄ coinbase,har foretatt uttak tilbake til konto er det trygt,fÄr man penga.Har hÞrt fra tidligere at mange ikke har fÄtt penge sine

Har aldri foretatt uttak beklager feilen

Jeg har hÞrt at det kan ta litt tid der ja. Jeg bruker ikke coinbase selv, sÄ vet ikke. Bruker Binance eller bitmynt sÄ har man penga samme dag eller dagen etterpÄ :slight_smile:
Men jeg tror absolutt coinbase er til Ä stole pÄ altsÄ, men mÄ kanskje ta frem tÄlmodighetskremen og smÞre seg litt.

Er det sepa payment som er tryggest da?

FĂ„r overfĂžre til binance kanskje da det er mindre gebyr?

Takker for svaret

Det er nok mindre gebyr hos Binance ja, men om det svarer seg Ă„ overfĂžre der fĂžrst for deg vet jeg ikke.

Jeg har bare brukt binance nÄr jeg har kjÞpt krypto med NOK. Jeg har ikke gjort motsatt. Da har jeg brukt Bitmynt. Der er pengene pÄ konto enten samme dag eller dagen etter, sÄ jeg har vÊrt fornÞyd med det.

Ja takker for tips

Nei, det er jo sant det som stÄr der :slight_smile:

Jeg har til dags dato ikke sett gode bruksomrÄder for blokkjeder, annet enn til oppvarming av forlatte varehus. NÄr det er sagt sÄ skjÞnner jeg at det er spennende, og jeg skjÞnner investering i det.

Bare for du ikke har sett det sÄ behÞver det ikke vÞre riktig :slightly_smiling_face:

Det er riktig :slight_smile: