Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Hodlers blir BTFO yet again.

Mange coins er jo enda opp flere hundre prosent så langt i år, selv etter fallet.
Men kjedelig om man har kjøpt på kurstoppene da.

De færreste har tjent de multiplene.

Uansett, er det ikke lurere å kjøpe inn igjen dobbelt så mange tokens post-crash?

Lurere enn de som kjøpte på toppen ja, men kjøpte man i starten av året så er det mer gevinst fortsatt. Kjøpe på bunn og i tillegg selge på toppen er det nok ikke mange som klarer i denne sektoren.

Men ja kjedelig er der for alle uansett.
Det sureste er jo å tape penger, men surt å tape gevinst også.

Men så er det jo noen som sier at man ikke har tapt før man har solgt, selv om jeg kanskje ikke er helt enig i det ordtaget.

Hvis man skal bli deprimert over at man ikke treffer perfekt topper og bunner i noe som er så volatilt og whalemanipulert så blir man fort utbrent i krypto.

Alt som er under 10 milliarder usd market cap er uansett bare lotto

1 Like

FUNFAIR hodlers i 2020 - “man har ikke tapt før man har solgt”. :smiley:

Lurer på å re-kjøpe TAU nå, main net om ikke lenge. Var med i ICO-en i 2018 og solgte etter 8x eller så. Burde gjort det for månedsvis siden selvsagt, men det er (sannsynligvis) åpenbart at den kommer til å rebounde noe etter 66% fall de siste par dagene.

2 Likes

Følger ikke det prosjektet. Men de er vel omtrent break-even om de kjøpte i starten på 2020. Jeg snakket ikke om å hodle fra toppen av sist boble til når. Men fra årets start til nå, noe man ofte gjør når man sammenligner avkastning på forskjellige assets.

Det selges store volumer Ethereum på Binance nå. Volumet mot usdt er faktisk større enn Bitcoin.

Ville nesten vært merkelig hvis folk ikke tar gevinst. Håper på de samme scenene fra NASDAQ et alia i neste uke. Da faller nok krypto ytterligere òg…

Kunne ikke vært mer enig :+1:

Noen som har prøvd Litebit som FIAT/ETH el FIAT/BTC-inngang? Har gjort KYC der for et par år siden, men primært brukt Coinbase for FIAT/krypto.

Tau har jeg holdt siden 2018. Kjøpte en god del mer her for et par ukers tid siden, spent på mainnet release om en ukes tid.

Tenker det avhenger helt av børsen i US, plutselig dumper ETH sub 300…

Helt klart en spennende tid i møte

3 Likes

Inflasjonsbooster på vei?

Har du brukt Uniswap før 1. september 2020? Da er det stor sannsynlighet for at du har claims på UNI-tokens på hver adresse du har assosiert med uniswap. Jeg hentet ut mine 400 UNI og swappet om til Axion og ETH. Gratis! Verdi da jeg swappet, ca 2,88 ETH. Takket være Jeff Kirdeikis på FB (som anbefaler å swappe, fordi UNI, i følge ham, har en unaturlig høy MCAP for øyeblikket):

«There is a VERY good chance you have a free $1,000 waiting for you on Uniswap!

This sounds too good to be true, but if you’ve used uniswap before the start of september, you likely have AT LEAST 400 UNI waiting for you

If you’ve used multiple wallets, you likely have multiple 400 UNI claims open

https://app.uniswap.org/#/swap?inputCurrency=0x1f9840a85d5af5bf1d1762f925bdaddc4201f984&outputCurrency=0xcc4304a31d09258b0029ea7fe63d032f52e44efe

Contract address: 0x1f9840a85d5af5bf1d1762f925bdaddc4201f984

That said, the current fully diluted market cap for the UNI token is over 3 BILLION dollars… and it’s just a governance token.

Claimed and immediately transferred to another asset.»

(Kilde: https://www.facebook.com/groups/CCInvestingCommunity/permalink/1022829644833722/)

1 Like

Swappet selv til ETH akkurat. Fikk vel ca. 3 ETH :slight_smile:

Ser for meg at det vil bli en dump når alle som har brukt Uniswap finner ut at de har fått $1000 gratis, men man skal aldri si aldri. Med tanke på hvor irrasjonelt crypto markedet er så kan denne fort fyke oppover en del.

1 Like