Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ser at antall claims av UNI begynner Ä roe seg litt nÄ, sÄ tenker at vi fort kan se over 10 dollar stykket i lÞpet av et par dager.

Meget mulig.

Uniswap (UNI) is launching on Coinbase Pro

https://blog.coinbase.com/uniswap-uni-is-launching-on-coinbase-pro-ebcbb0b5d097

Hvor lang tid brukte du pÄ Ä swappe?

Har prÞvd bÄde Ä swappe til eth og sende til Binance. Satt fee pÄ maks. Tar evigheter her


Jeg gjorde dette nÄ, claima 400 UNI fÞrst og sendte sÄ til Binance via Metamask. I metamask kan du gÄ pÄ speed up og justere opp Gwei manuelt, satte den pÄ 600 Gwei begge ganger, da gikk det fort (men dyrt da).

NÄ lar jeg de 400 stÄ og gÄ med stop loss som jeg justerer oppover pÄ Binance. Kjekt med 1200 USD gratis pÄ en torsdag :innocent: :innocent:

2 Likes

Takker og bukker!

Satte den pÄ 650 Gwei, da skjedde det endelig noe, men noen hundre kroner for Ún transaksjon hvor hurtigheten der ogsÄ imponerer svÊrt lite. Ethereum nettverket tar ogsÄ rikelig betalt for transaksjoner som ikke gÄr igjennom ser jeg.

Men nÄr man fÄr 1471 dollar ut av det blÄ pÄ en torsdag sÄ kan man ikke klage. Trodde ikke mine egne Þyner, men nÄ stÄr de i Btc pÄ Binance. Helt utrolig bare for jeg har utfÞrt 1 stk transaksjon pÄ Uniswap :sweat_smile:

1 Like

Det gikk overraskende fort. Jeg gjorde det nok pĂ„ et tidspunkt hvor det var forholdsvis greit Ă„ fĂ„ det gjennom, selv om det var litt kludder hos Uniswap i forbindelse med Ă„ “calculate gas fee” eller noe i den dur. To ganger ble transaksjonen avvist. Trykket igjen, og da gikk det pĂ„ fĂžrste forsĂžk igjen, begge ganger. Brukte dog til sammen nesten $70 bare i fees
 Men som du skriver
 1200 USD i hĂ„nda pĂ„ en torsdag gjĂžr ingenting! :wink: SĂ„ fĂ„r vi se om Axion viser seg Ă„ ta av litt, ogsĂ„ fikk jeg satt halvparten i “trygge” ETH.

Joda, men om det var en scam sÄ hadde du nok klaget over fees. Helt sinnsykt spÞr du meg. Liksom et av poengen med krypto at det er sÄ dyrt Ä sende fiat pÄ tvers av landegrensene. SÄ proof of work vil nok gÄ ut pÄ dato med tiden


Men ja kan ikke vÊre negative med en slik bonus. Ikke feil Ä komme hjem til for en som jobber 4-dagers uke pÄ reis. SkÄl :beer: Man pleier jo som regel Ä risikere noe fÄr Ä fÄ reward, men jeg har kun brukt uniswap én gang :sweat_smile:

1 Like

Haha, samme her! Kun Ă©n gang tidligere! Og da brukte jeg bare 1 ETH i transaksjonen. NĂ„ fikk jeg tilbake nesten 3. FĂžles godt!

2 Likes

Misunnelig :neutral_face::unicorn:

GĂ„tt mulig at den skal langt opp pĂ„ lengre sikt, men pĂ„ kort sikt ser jeg ikke helt logikken i at den skal lengre opp. NĂ„r “mannen i gata” googler hvordan man skal claime tokens, for sĂ„ Ă„ google hvordan man veksler de om og sĂ„ hvordan man fĂ„r en pending transaksjon til Ă„ gĂ„ igjennom. SĂ„ ser jeg ikke helt logikken i at stĂžrre aktĂžrer skal pumpe kursen videre opp slik at alle vi gratispassasjerer for tjent mest mulig.

Enig, mulig den skal opp pÄ sikt, og har sansen for prosjektet, men med tanke pÄ at det er sÄpass fÄ coins i sirkulasjon sÄ var jo marketcap pÄ linje med Chainlink sin marketcap for noen timer siden :slight_smile: Kan godt vÊre denne pumper videre, men $1000 gratis er mye penger for mange, og aner derfor en dump nÄr det fÞrst snur.

1 Like

Ja summen er jo ikke nÞdvendigvis stor, men det er vel mye uansett hvordan man regner pÄ det i og med at man ikke har satset/investert noe. Eneste kravet er at man har gjort en transaksjon fÞr en gitt dato :slight_smile::slight_smile:

2000$ nÄ  Brukte Uniswap for et par uker siden, men sendte eth direkte til en kompis ogsĂ„ tradet han for oss pĂ„ sin uniswap konto for Ă„ spare fees. SĂ„ jĂŠvla typisk

Da ble du for sen? Kjedelig da.

Det er helt latterlige fees pÄ Eth-nettverket. Skal man overfÞre smÄ belÞp sÄ er fees flere ganger stÞrre enn selve belÞpet, treigt er det ogsÄ. Heldigvis mye bra pÄ gang da innen krypto :grin::grin:

Hadde jeg visst at den skulle pĂ„ Coinbase Pro samme dagen, kan det hende jeg hadde ventet litt med Ă„ selge dem
 SĂ„ litt vondt Ă„ vite at jeg kunne vĂŠrt med pĂ„ denne pumpen oppover ($6.38 nÄ ). Men jeg har blitt for grĂ„dig fĂžr etter tilsvarende airdrops, og da har ting plutselig dumpet igjen. FĂ„r bare ta det hele med et smil, tror jeg.

Du plusset ikke pÄ 1 dollar nÄ?
Men ja kan ikke irritere seg over det. Ikke ofte man fÄr 10-13 000 kroner ut av det blÄ plutselig en dag :slight_smile:

Edit: Ser pÄ Binance den nÊrmer seg 5,90 nÄ. SÄ ganske heftig pÄ en token mange har fÄtt gratis.

1 Like

Neida. PĂ„ Coinbase Pro har den lekt seg i overkant av $6 en god stund allerede
 Helt sprĂžtt, selvfĂžlgelig.

JĂžsses! Jeg fĂžlger ikke med der nei :slight_smile:

1 Like