Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jepp, betalte 55$ for en transaksjon som failet her om dagen, blir passe sur av sÄnt :stuck_out_tongue:

3 Likes

Blir vel ny utsettelse av Eth 2.0 tenker jeg


Ser ut som vi ikke burde solgt ja :sweat_smile: :see_no_evil:

1 Like

Sjukt altsÄ, skal ikke undervurdere hype i crypto nei. Men mÄ vel stoppe snart :face_with_monocle:

prisingen er vel kanskje ikke sÄ syk mÄlt opp mot andre prosjekter, men nÄr sÄ mange fÄr gratisverdier droppet ned i fanget sÄ er det ganske merkelig at det fortsetter ja,

Prisingen nÄ tilsvarer 5 plass pÄ marketcap lista. Ganske vilt spÞr du meg.

Ja stemmer. NÄ sÄ jeg bare pÄ lista hvor de er plassert nÄ, altsÄ pÄ 26. plass

Men ser man pÄ total supply sÄ hadde de havnet pÄ 5. plass ja dersom kursen hadde holdt seg om alle tokens var i sirkulasjon. Det er uten tvil vilt ja.

NÄ kjenner jeg ikke dynamikken i prosjektet og hva planene for distribusjon av gjenstÄende tokens er, men vil anta at gjenstÄende tokens vil komme ut pÄ markedet pÄ et tidspunkt, og da er prosjektet heftig priset. PÄ den andre siden mener jeg Ä ha lest at volumet som er tradet pÄ Uniswap er hÞyere enn volumet pÄ Coinbase. Usikker pÄ hvem som har stÞrst volum av Coinbase og Binance, men Binance er i allefall priset til $4bn i mcap, sÄ sÄnn sett sÄ er det ikke sikkert det er sÄ gale likevel. Ser man pÄ siste emisjonen til Coinbase sÄ prises de til sammenligning til $8bn.

Men sattan. 8,32 usd pÄ Binance nÄ :sweat_smile: mye gratispenger som blir delt ut nÄ om dagene.

Au :joy:

Noen her som har NEO? Synes den ser ganske robust ut uavhengig av hvordan ting gÄr i markedet ellers
 (Alt er relativt
)

1 Like

Jeg har Neo. Jeg mener Neo er robust pÄ flere mÄter enn kursutviklingen.

1 Like

Er vel ikke noe minus at den er Kinesisk, siden de bruker mer krypto enn i vesten


Neo blir vel ofte kalt Kinas svar pÄ Ethereum, ganske grei anerkjennelse det.

En kompis som holdt NEO helt siden Antshares ble sÄ grÄdig at han aldri solgte, selv ikke da det nÊrmet seg $200.

HODL fucka det til for sÄ ekstremt mange i 2018.

1 Like

NEO = shitcoin

Gjorde en Neo-transaksjon for ikke sÄ lenge siden. Gikk raskt og helt gratis. MÄtte sikkert betalt 5-600 kroner i avgifter for Ä samme transaksjon ved Ethereum


1 Like

Satser pÄ at den nÊrmer seg dit igjen og at han har tjent litt gas pÄ veien :crossed_fingers: