Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ser litt grÄtt ut i markedet nÄ, usikker pÄ hvordan krypto klarer seg fremover
 Venter litt med NEO. Dollaren er ikke sÄ f#kka som mange tror. (I hvert fall pÄ kort sikt.)

Hodl er optimismens mor tydeligvis, han tror noe tilsvarende selv. Og det kan jo skje, men det er noe som heter opportunity cost?

SÄnn i ettertid sÄ burde han jo ha solgt. De fleste burde solgt som kjÞpte tidlig. Tror man mÄ sette et nivÄ man ser seg fornÞyd med Ä selge pÄ og aldri se tilbake nÄr salget er utfÞrt.

1 Like

Eller selge og kjÞpe seg inn igjen idet det uunngÄelig gÄr ned.

Problemet ville oppstÄtt i tilfellet NEO hvis man solgte pÄ $200 og kjÞpte tilbake pÄ $100 fordi man tenkte det var billig, eller ETH pÄ $1000, [
].

Stop loss lĂžser det kanskje.

Jeg syns det er vanskelig med SL i krypto, da det er sÄ store svingninger.

Hmm, krypto spiket samtidg med at de satt opp renta i Tyrkia. Veldig rart
 Dvs det begynte rett fþr
 Vet at de kjþper mye krypto der, mulig de var redde? :man_shrugging:

FÞler jeg har litt av alt, har solgt meg ned (fra nesten null) i masse rart i det siste, deilig fÞlelse. NEO er en av dem jeg beholder og har kjÞpt litt. Sjekk evt Flamingo, FLM det er mye hype rundt det prosjektet, de starter minting 25. sep kl 13 utc, 50 mill FLM skal mintes i lÞpet av noen dager, 50% gÄr til NEO-mintere, resten til diverse annet. Max supply er 150 mill. Jeg har ikek sÄ mye selv men nok til at jeg gadd Ä wrappe NEO til nNEO, det tok meg ca 2 minutter. GÄ inn pÄ flamingo.finance/wrapper, koble til NEO-lommebok, og sÄ er du ca ferdig.

Invite til desktop charting app

CW-DESKTOP-GGIDESCF-AVMS3TX6

CW-DESKTOP-TNC1JH6W-N9NBSK9Z

image

Er det handel via plattformen? Altrady gjĂžr det; kobles til med api for handel. Leter etter noe som er bra, har brukt Coinigy men er ikke for Ăžyd med grensesnittet.

Ja du kan legge inn api keys for dine exchange kontoer ser det ut til. Jeg har ikke testet den sÄ mye enda altsÄ.

1 Like

Kunne du forklart litt mer, merker at her er jeg ganske sÄ grÞnn. Hva er f.eks. minting og hvordan gjÞr du det?

1 Like

En millionER? :thinking:

1 Like

https://www.qubittech.ai/
Hva tenker folk om slike sider som dette innen kryptoverdenen?

Tenker scam. Eier du ikke private-key selv er det ikke dine coins/tokens per def

1 Like

@guz Etter en kjapp titt sÄ er jeg rimelig sikker pÄ at dette er en scam.

1 Like

Ser ut som klassisk pyramide scam

Har noen peiling pÄ hva som har skjedd her?
Jeg har ikke hatt noen innloggingsforsÞk pÄ kontoen min, jeg har heller ikke logget inn selv siden 7.oktober.

Jeg har pÄ 2FA for Ä fÄ logget inn, har ikke fÄtt noen sms eller mail om noen forsÞk.
Det skal sies at jeg har vÊrt pÄlogget pc`n hjemme, den stÄr pÄ dÞgnet rundt, men ingen har vÊrt hjemme hos meg.

Har Äpnet en ticket hos support, fÄr sikkert svar om en uke eller to

Jeg skal ihvertfall fÄ alt bort fra Binance enn sÄ lenge!

Det gir ingen mening. Inn i BTC, sÄ inn i USDT for sÄ Ä trade inn igjen i BTC til slutt.

Er kontoen min brukt til Ă„ fake volum?

Vet Binance har en funksjon for Ă„ konvertere sĂ„kalt “dust” / smĂ„ posisjoner til BNB. Kan det ha noe med det Ă„ gjĂžre?