Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Det er snakk om 1350$ som har blitt tradet fra diverse coins til bitcoin. Uten min input

Har du en API noe sted med trading-rettigheter?
Hvis de skulle fake volum sÄ tror jeg de har andre muligheter enn dette hehe

Det skjedde igjen i natt. Hadde en API der, slettet den nÄ har ogsÄ disabled kontoen frem til jeg fÄr svar fra de. Faen meg tapt noen tusenlapper pÄ det her. NÄ sto alt i USTD
 Ca 20 smÄtrades frem og tilbake som var gjort nÄ ogsÄ.

Ved nÊrmere ettertanke sÄ er den eneste gangen jeg har brukt API vÊrt opp mot Kryptosekken.
SÄ mulig man mÄ vÊre obs pÄ dette i fremtiden.

Ville anbefalt Ä skru av tilganger pÄ API nÞkler om du ikke har gjort det allerede, eller slettet dem.

  1. Hvis du lager nye nÞkler til Binance API pass pÄ hvilke tilganger nÞklene har ofte holder det med kun lese tilganger.
  2. Dersom API nĂžkler skal ha skrive tilgang som trading etc. bĂžr du begrense pĂ„ hvilke IP’er som har lov Ă„ bruke disse nĂžklene.

Slo meg tanken nÄ har du kanskje en tredje parts App/Widge integrasjon mot Binance isÄfall bÞr du se over hvilke og slette dem.

Har slettet og fjernet alt som har med API tilganger Ä gjÞre nÄ. Hadde ingen tredje parts apps eller noe knyttet mot kontoen. Har stort sett vÊrt veldig forsiktig hele veien. Spent pÄ om Binance support har noe relevant informasjon.

Ja godt Ä hÞre, si ifra hvis du finner ut av det spent pÄ Ä hÞre hva Binance sier sjÞl ble nyskjerrig. Ikke hÞrt at det skal vÊre noe security issues nÄ i det siste, men hÞrt om hacks tidligere.

Noen som har hĂžrt med Pareto om Ă„ bli deleier i Norwegian Block Exchange?

Nei, men skulle tro at Arcane crypto vil gÄ inn?

2 Likes

Kronen fÄr juling: GÄr rett til bunns

https://www.nettavisen.no/okonomi/kronen-far-juling-gar-rett-til-bunns/3424039400.html

Du fĂ„r nĂ„ 93 svenske kroner og 50 Ăžre for en norsk hundrelapp, var vel nede pĂ„ 85 kroner pĂ„ det “verste”, sĂ„ er spĂžrsmĂ„let om vi skal ned dit igjen eller enda lavere


1 Like

Tror nok en del av disse er personer som kjÞpte pÄ topp og sÄ sine tokens bli sÄ og si verdilÞse og nÄ sikkert knapt husker hverken passord eller hvilken bÞrs de har de stÄende pÄ.

1 Like

Det bÞr vÊre desto stÞrre grunn til Ä registrere, da en fÄr fratrekk pÄ skatten. Men er vell en vurdering av verdi vs arbeid om det blir gjort


1 Like