Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Noen som har erfaring med Ä bruke Ledger? Ser det er 40% tilbud der nÄ.

Har ledger nano s. Funker fett. Lenge siden har brukt den sÄ husker ikke sÄ mye av den. Men hadde gÄtt for den andre og ikke S. Kan bare ha en 3-4 typer coins samtidig pÄ S en

Trigger for nÄvÊrende fall kan godt vÊre:

Godt Ă„ se det er rolig stemning her inne idag :coffee::grin:
Det er jo panikk pÄ andre forum.
Man har plutselig glÞmt bort at kryptomarkedet er opp mange hundre prosent sÄ langt i Är.

Men noen mÄ jo bare kjÞpe pÄ kurstoppene og selge pÄ dager som dette


1 Like

Det er jo nesten ikke en ting lenger som Cardano ikke har svar pÄ :wink:


1 Like

Har du tro pÄ denne chippen?
Og Element? :sweat_smile:

HÄper ingen her er all-in i $XRP. Protokollen fÄr juling av mine kolleger i Sveits, i korthet sÄ viser de vel sÄvidt jeg forstÄr at et 51%-angrep er praktisk mulig:

4 Likes

Nei :sweat_smile:

1 Like

Det har sikkert ikke Spetalen heller, tipper han satser pÄ en pump og er ute innen kort tid
!

4 Likes

Tja er ikke all in men har noe I XRP, er vel ikke fÞrste protokollen som er utsatt for Sybil attack sÄnn sett.

Sitter rolig i bÄten, mulig tar feil men tror den skal opp litt til fÞr den skal falle igjen.

Takk for tips iaf. skjĂžnte ikke helt hvilken protokoll det var din kollega jobbet med i ZĂŒrich ?

Dersom dette stemmer sĂ„ hadde vel de xrp’ene blitt brent for lenge siden?? Kanskje det enkleste spĂžrsmĂ„let Ă„ svare pĂ„ i hele verden for en investor


1 Like

Christian var en av arkitektene bak Hyperledger, men er nÄ pÄ Uni Bern og jobber sÄvidt jeg vet ikke med utvikling pÄ noen spesifikk protokoll. Mye av aktiviteten nÄ er rene observasjoner og analyser av hvordan eksisterende protokoller fungerer. Dette selvsagt med mÄl om Ä forbedre og effektivisere dem.

1 Like

Hva tror dere?

Ja forstod det slik fra Twitter trÄden, er enig at XRP ikke er den beste protokollen der ute men har vist seg Ä fortsatt Ä henge med og svinger jevn og trutt.

Stellar Lumens brĂžyt jo ut fra XRP og startet sin egen coin XLM mye av samme Ă„rsaker og misfornĂžye med de som satt i topp sjiktet med flere milliontalls XRP som de brant litt som de likte.

Er moro Ă„ se hvordan noen coins som XRP fortsatt lever tross mye motbĂžr :sweat_smile:

He he godt poeng, vente Ä se hva som blir veien videre i XRP tror ikke den er sÄ fremtidsrettet som en protokoll men ser ut til Ä vÊre motstandsdyktig mot dÄrlige nyheter.

For min egen del har jeg en liten bag jeg kjÞpte i januar, som jeg vurderer Ä selge/snitte ned hÄper pÄ et litt run til her hadde vÊrt nice :ok_hand:, men mulig momentum er borte :sweat_smile:

1 Like

Tror det vil bidra til raskere adopsjon av andre kryptovalutaer

1 Like