Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

@Hakon linket denne en stund tilbake. Jeg er en del av nettverket hans

2 Likes

Telcoin har vÊrt under radaren lenge. De har ogsÄ slitt med troverdigheten, men nÄ har teamet faktisk fÄtt til avtaler (mobilindustrien).

Momentumet nÄ ser ogsÄ solid ut, og community vokser raskt.
Disclaimer: vĂŠrt med her i flere Ă„r.

1 Like

Byttet 3/4 av Bitcoinen min mot alts i dag, hadde lovt meg selv Ä gjÞre det sÄ snart BTC traff 40 000. Byttet ble som dere ser litt pÄ overtid (BTC 46-47ish), sÄ overholdt ikke planen til punkt og prikke.

NĂ„ venter jeg til mai fĂžr jeg gjĂžr noen stĂžrre tiltak. Men i mai smeller jeg mest sannsynlig til med en exit fra krypto (passelig tid etter sist halving).

4 Likes

Toppen. Jeg selger alt

2 Likes

Tja, kanskje det VAR toppen? :man_shrugging:

1 Like

Har noen sluttet Ä trykke penger siden i gÄr? Ikke? Nei men da var det ikke toppen da.

2 Likes

Haha, i fÞlge den logikken sÄ kommer det aldri en topp i krypto :wink:

1 Like

Tenker du pÄ Tether som allerede har rukket Ä trykke $9 mrd sÄ langt i Är?

Selv om det aldri har kommet noen revisjon (audit) av Tether sÄ tror jeg ikke at de bare trykkes helt uten videre. Jeg tror den stÞrste grunnen til at det er Þkt sÄ mye det siste Äret er pÄ grunn av lÄn i DeFi. SÄ lenge prisen gÄr opp sÄ vil folk ta opp lÄn med sikkerhet i Bitcoin for Ä kjÞpe mer Bitcoin.

2 Likes

Tror nok det stemmer til en del av oppgangen ja, sÄ det blir kjedelig nÄr dominobrikkene endrer retning en gang.

Problemet der er at man har ikke sĂ„ fryktelig god tid til Ă„ gĂ„ inn med mer. SĂ„ dersom enn sjekker kursen pĂ„ kvelden sĂ„ kan enn faktisk vĂ„kne opp igjen til en defi-konto med en verdi = 0 morgenen etterpÄ 

2 Likes

Tja. 15 januar kom og gikk uten at noenting skjedde, det er nesten en mÄned siden.

De sĂžkte om utsettelse for Ă„ skaffe etterspurt dokumentasjon.

2 Likes

Tenker pÄ Ä selge all crypto jeg har nÄ ettersom det har gÄtt sÄpass og flytte det over til aksjemarkedet. Hva tror dere om det?

2 Likes

Trenger ikke alt eller ingenting. F.eks kan man spre seg litt utover og dermed redusere risiko:
20% krypto
10% gull
10% sĂžlv
40% aksjer / fond (Her kan man ogsÄ dele opp: EM + green tech + indeks)
20% cash

Bl’ikke rik av boomer diversifisering
 finn deg en smal alt coin, gĂ„ all in med giring - YOLO

Du sier ikke nei til en Lambo??

1 Like

Hva tror dere skjer nÄr Elon finner ut at Ethereum snart gÄr over til Proof-of-Stake, og med det kutter utslippene til nesten null?

2 Likes

Har man ikke blitt (litt) rik nÄ sÄ tror jeg ikke du blir det de neste 5-10 Ärene :joy:

1 Like

Hvorfor ikke? Det var da en merkelig kommentar.

Etter Ä ikke ha tjent pÄ tidenes lengste bull marked? :roll_eyes:

“Inexperienced investors are ‘playing Russian roulette’ with bitcoin”

Ooops:
REKT: Liquidated long on XBTUSD : sell 4033378 @ 44683.0 THE FINAL REKT :sob: :gun: :skull: