Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Dette er vondt Ă„ se pÄ  kan noen komme med noen oppmuntrende ord?:sob:

Livet er herlig bare man legger merke til de smÄ vakre tingene . :blush:

6 Likes

Husk at de som kjÞpte pÄ toppen i 2017 sÄ rÞde tall i 3Är, men ler hele veien til banken av denne nedgangen pÄ 20%.
De er fortsatt 150% opp fra 21000$.

2 Likes

Det er det dÄrligste rÄdet jeg har hÞrt pÄ lenge


Forventer du rÞde tall i 3 Är, sÄ selger en seg UT! Eventuelt setter noen forsikte shorts. Finnes ogsÄ sÄ mange andre gode muligheter om dagen enn krypto.

1 Like

Han bad om trÞstende ord. Ikke rÄd. Hvorfor du tolket det som et rÄd? Det vet jeg ikke.

Tja, jeg tolker det som bĂ„de trĂžstende ord og et indirekte rĂ„d om Ă„ “hodle”

Det fÄr sÄ vÊre. Det var ikke ment som noe indirekte rÄd. Jeg personlig vil heller ikke rÄde noen til Ä se portefÞljen blÞ i Ärevis. Men mitt inntrykk er at du tolker det meste i kryptotrÄdene med negativt fortegn uavhengig av innhold og jeg har ikke mer Ä si om denne saken.
Det var ment som trÞstende ord, og jeg hÄper tiltenkt mottaker satt pris pÄ det. Selv om du synes det var dumt av meg Ä skrive.

4 Likes

Forrige korreksjon var pÄ 26%, denne er forelÞpig pÄ 22,5%. Ikke at dette trenger Ä bety noe men
 :upside_down_face:

3 Likes

TrĂžstende ord? Welcome to Crypto!

1 Like

Tja, du er ikke alene om Ä stÄ i rÞdt ? :frowning:

Tether FUD ferdig for denne gang?

2 Likes
1 Like

Noen som har sett pÄ Enjin Coin? Tittet litt pÄ den, brukes i forbindelse med en blockchain for Ä premiere utvikere under bla Microsoft platformen (Azure). Tror det er en Äpen platform, og man kan pÄ en mÄte bygge tillit ved Ä fÄ badges avhengig av bidrag man har gjort pÄ softwaresiden.

“From these conversations, the idea of Azure Heroes was born—a form of provable social currency that would incentivize learning and encourage positive behaviors in Azure developer communities.”

Mulig det er mest sosialt relatert, type linkedin, hvor du scores etter positiv inkluderende adferd


Jeg tenker det er en god ide, men usikker pÄ om de klarer Ä fÄ det til Ä spinne ved fÞrste forsÞk. Poenget er at det da blir mer attraktivt Ä bidra med open sourcecode, og at man til og med kan fÄ betalt for arbeidet selv om det ligger Äpent.

Jeg er litt usikker pÄ hvordan coinen stiger i verdi, om det ikke er tenkt at man indirekte kjÞpe det som er generert?

Ser ogsÄ ut til at man pÄ blockchainen kan holde digital assets, som et digitalt sverd som kan brukes pÄ tvers av spill


Mulig jeg har missforstÄtt litt, sÄ bare pÄ det veldig raskt. Coinen gÄr bra dog


2 Likes

Ja, tok et lite lodd Enjin for $1k pÄ ca 0,4. Satser pÄ et lite NFT-drevet bullrun her.

1 Like

Har brukt enjin wallet pÄ mobilen siden den kom ut, veldig fin! Har Enjin sin egen MTF ogsÄ, som er lÄst til kontoen. min. HÄper den betaler seg i noen gode NFT drops etterhvert! Kun 782 av denne som ble mintet i sin tid.

Har ingen enjin coins atm tho. Hadde vel 12k pÄ et tidspunkt, en kamerat hadde 80k, at vi ikke har de nÄ er ganske idiotisk :sweat_smile:

Den stÞrste nedsiden med Enjin akkurat nÄ er at den er sterkt knyttet til Eth, som gjÞr transaksjoner veldig treige og dyre.

1 Like

Sinnsykt marked! Skulle logge meg inn Ä selge noe Power Ledger jeg har har hatt liggende siden i sommer uten Ä fÞlge prosjeket. Akkurat omtrent i samme sekund jeg ser pÄ Powr sÄ bykser den opp over 100%. Ble plutselig i tvil om det er tegn pÄ at det er riktig tidspunkt Ä selge pÄ eller om den nÄ starter et run :thinking:

2 Likes

Har holdt denne siden ICO, vÊrt dÄrlig til Ä fÞlge med men den lever jo i beste velgÄende. Med forhÄpentligvis litt hyping av Branson og grÞnne miljÞ-retails inn i krypto etter hvert kan denne bli bra.

1 Like

Svarte feil person her ser jeg:
@Sko

OK, da kan de sikkert flytte over pÄ Cardano snart sÄ lÞser det seg, Hvis ikke Eth klarer Ä lÞse det selv, men det tar evt en del tid.

Men har ikke ETH begynt med POS? samtidig som det er POW?