Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Noen som vet hvordan Storebrand forholder seg til krypto? Tenker Ä bytte bank for lavere rente, uaktuelt om jeg ikke fÄr lov til Ä handle krypto.

Eth blir vel bedre med tiden, men det kan vel fort ta et Ă„r eller to?

Det har vel vĂŠrt pratet om siden 2015. SĂ„ nettopp de bruke ordene “several years”. SĂ„ det du skriver er nok et absolutt minimum ja.

Deilig med en 3x i Enjin forelÞpig. Traff klokkerent med inngang pÄ 0,40, en sjeldenhet med mine tradingskills.

4 Likes
2 Likes

Jeg skulle ha overfÞrt USDC til en ETH wallet for sÄ uttak til vanlige kroner i norsk bank! Hvor fÄr jeg gjort dette enklest? :stuck_out_tongue_winking_eye:

AltsÄ prossessen med ETH wallet og uttak.

Det enkleste er vel Ă„ gĂ„ motsatt vei. wallet → bĂžrs> NOK

1 Like

SkjÞnner selv at jeg burde spurt pÄ nybegynnertrÄden her nÄ, men jeg fÄr ikke en wallet om jeg signer opp pÄ feks coinbase/miraiex etc? Det er noe jeg mÄ fikse uavhengig av dette?

Joda du fÄr wallet der. Du mÄ bruke en bÞrs som har usdc. F.eks Binance. NÄr du har konto pÄ en bÞrs sÄ trykker du pÄ deposit, velger usdc, SÄ kopierer du den adressen og sender dine usdc til den. SÄ er det flere mÄter Ä fÄ det til nok pÄ. veksle til btc og sende til bitmynt eller bruke fiat-gateway pÄ bÞrsene. AltsÄ veksle om til euro og sende til din bank-konto.

1 Like

Ok, flott! Jeg begynner pÄ steg 1 jeg da, konto pÄ Binance, finn meg en ETH wallet kode jeg kan poste i Dapper for Ä fÄ utbetalt i USDC! Right? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Note to self : Burde lest om uttaksmetode fÞr jeg brukte opp mastercardet pÄ basketkort


1 Like

https://www.kaupangkrypto.no og https://nbx.com stĂžtter USDC.

1 Like
1 Like

Jeg liker at RÞkke er komfortabel med bitcoinsprÄket og skal hodle :sweat_smile:

Snart dukker han vel opp pÄ Telegram :joy:

2 Likes

Noen som har erfaring med denne siden ? * https://www.liquid.com/ ?
Om noen har kjapt svar belĂžnnes med referall koden din tastet inn.

Jeg har startet en trÄd om Theta/Tfuel. Et utrolig spennende kryptoprosjekt som sÄ og si har gÄtt under radaren. Samarbeider med Google, Samsung og nylig Sony. Hyggelig om dere blir med pÄ praten. :slightly_smiling_face:

Noen som har anbefalinger nÄr det gjelder innkjÞp av security key for bruk pÄ Coinbase?

bilde

SwissBorg kommer med community premium. Dette vil kreve at du holder 2000CHSB lÄst pÄ plattformen. Det vil gi fÞlgende fordeler:
-Smart Engine

-Multi-Fiat Account

-Hourly Asset Analysis

-Rewards Program

-Earn up to €100 in invites

-Exchange Fees
0.75% on all assets
No hidden fee

-Yield Wallet
(USDC, CHSB, ETH & BTC)
1.5X Yield

Premium koster i dag 50.000CHSB.
Dette kommer 11.mars.
Les mer pÄ: Unlock Premium membership with the CHSB Token | SwissBorg

Har en del i Luna, synes den har holdt seg bra, med fÄ veldig store dipper. Mulig det kan komme en dipp nÄ som den har gÄtt sÄpass fort, men har vÊrt solid sÄ langt.

Gikk forresten glipp av hele oppturen til Enjin- da visakortet ikke funket (blokkert? pÄ 0.6) :flushed:

1 Like

Jeg trodde jeg ble med pÄ en god Enjin-opptur da jeg solgte pÄ 0,36 :sweat_smile: :see_no_evil:

Enjin er et av de blockchain-konseptene jeg mener har livets rett og som skaper noe som kan gi verdi for de som deltar. Vurderer Ă„ gĂ„ inn om den fĂ„r en real dipp. TĂžr ikke nÄ