Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Finner ikke market cap for Luna noe sted, den ligger ikke i denne lista…

Bare en Luna Coin som har en helt annen prisutvikling…

Noen som vet hvor jeg finner det?

Edit, fant det selv, måtte søke på Terra!

Ganske misfornøyd med MiraiEx, nokon som har erfaring med NBX og kan anbefala?

Hmm vet ikke hvorfor den ikke dukket opp for deg…!

Edit - så du fant - jeg søkte på LUNA

Jeg fant den! Liker å vite hvor langt unna den er bla Bitcoin, Eth etc, merker at det kan bremse litt om de blir for store.

1 Like
1 Like

Greit nok jeg er kryptofan, men dette her er ren idioti spør du meg :joy::joy::see_no_evil:

2 Likes

En kompis har en bue som kan brukes i et eller annen Enjin-spill. Samme bue ble solgt for 5500 Enj for 5 dager siden. Jeg ber han inderlig om å selge den nå som hypen er som den er, men han var litt i tvil - for det hender jo at han bruker den selv :sweat_smile:

Fikk heldigvis overtalt han til å legge den ut for salg, vinduet hvor noen er villig til å betale 100 000kr for et ingame item i et nisje-spill er ikke stort (ser jeg for meg da)…

Har sett over et par items jeg har fått airdroppet til meg fordi jeg har Enjin MFT. Kan se ut til at jeg har fått items til rundt 20 000kr - om jeg får solgt alt til tidligere priser. Det vil si at den hittil har betalt seg inn nesten 4x :smiley:

3 Likes

Måske man sku begynde og lave lidt krypto kunst.

Føles litt umoralsk :man_shrugging:

Umoralsk? Hva med samtidskunst som for eksempel ett bananskall som males blått og selges for millioner? Så lenge begge parter er fri til å kjøpe og selge ser jeg ikke noe problem med dette.

2 Likes

Cardano. Dere kan takke meg senere :sunglasses:

1 Like

Er vel ett år siden vi diskuterte det her og lastet opp med begge never :relaxed:

1 Like

Møtet mellom kunst og finans er faktisk ganske interessant. Vet ikke helt hva jeg mener om NFTer

Denne kan bli din for litt over 7 millioner kroner :sweat_smile:

Nesten så man skulle tro vedkommende har trykket litt feil når man ser hvor langt over budet ligger.

En dyr ‘fat finger’ i så fall :sweat_smile:

Ingen som refererer til stellar lumens her?:sweat_smile:Er jo selve fremtiden. Tønnevis av kontrakter med banker angående cbdc og opprettelse av stablecoins.

Vil si at det er en av de beste coinsa ute på markedet når det gjelder å ha sterk fundamental verdi. Sammen med f. eks. ethereum, compound osv.

Stablecoin er kanskje noe av det enkleste man kan etablere. Stellar kan på ingen måte sammenlignes med Ethereum, Cardano osv…

Å jo da. Sammenligner man styrken på det fundamentale, så ligger stellar svært godt an.

Enkelt eller ikke enkelt, så har Stellar kontrakter med en haug av banker, samtidig med sentralbanken i Ukraina om å lage stablecoins