Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Jo, men er ikke formÄlet at man skal sende fiat pÄ tvers av landegrensene veldig kjapt og billig?

Skal man sende dollar til japan. SÄ veksler man usd til xlm og sender til en bank og som da blir vekslet om til yen. Man eier da Xlm i noen fÄ sekunder i denne prosessen.
SÄ litt usikker pÄ hva investorene da mener om Ä hodle xlm.

Hva tenker dere er den beste kryptoen Ä satse pÄ som en investering med lang horisont, 5 Är+? Det kan godt vÊre litt risiko mot eventuell hÞyere avkastning.

Tipper det enten er manipulering av pris for Ä skape en kunstig hÞy verdi, eller forsÞk pÄ Ä hvitvaske penger, betale for en tjeneste som ligger utenom nft-en. Mye snusk ute og gÄr!

1 Like

Det var noen som kommenterte at vedkommende kunstner hadde overfĂžrt 400 ether for en stund siden, virker litt suspekt

1 Like

Bitcoin/Ethereum

2 Likes

Hehe ja litt suspekt kan man si :sweat_smile:

1 Like

VRA stiger og stiger :rocket:

1 Like

Hvordan gjÞr man det i skattemeldingen om man har fÄtt overfÞrt sin kone sine Coins ? Skriver man noe kommentar og 0 * Coins pÄ konen sin Skattemelding ? Og legger inn x antall coins i sin egen?

SpĂžrs om det ikke hadde vĂŠrt smartere Ă„ benytte noe av statskassa til Ă„ kjĂžpe seg inn.

2 Likes

En av mine **** coins som endelig har kommet seg. Leste meg litt opp og de har visstnok landet en samarbeidsavtale med Huawei (!) sÄ det forklarer jo litt av stigningen. Hadde tenkt Ä selge pÄ break even her men Þyner muligheten for et massivt rally sÄ lar det bare stÄ til. Kan bli pent om det gÄr veien og blir ikke blakk om den krakker.

2 Likes

Er divergens pÄ divergens-indikatoren ser jeg :sweat_smile:

1 Like

Hehe, det er egentlig en vanlig RSI, men den markerer divergensene for deg, sÄ slipper man Ä se det selv. Men har merket den er litt treg, ofte ser jeg divergensene lenge fÞr den avgir signalet men kommer vel an pÄ hvilke parametere man stiller den inn pÄ.

1 Like

MÄ si meg fornÞyd med utviklinga til Harmony $one de siste par mÄnedene fortsatt stor oppside :crossed_fingers::upside_down_face:

4 Likes

Nice :wink: Coingape fikk rett i kursmÄl syv mÄneder for tidlig. Si ifra neste gang du kjenner til en 400% fÞr den tar 400% da, sÄ fÄr du noen bjellesauer her. De skal forsÞke pÄ noe av det samme som Fantom ser det ut til.
Liker best Ă„ kikke etter prosjekter sub top 100 nĂ„, der man kan gjĂžre stĂžrst x-% nĂ„r man treffer. Mistet dessverre Binance’s staking pĂ„ Frontier, det lĂžnner seg Ă„ fĂžlge med hver dag :eye:

Yes skal si ifra neste gang, yup ser ut til det at de satser pÄ mye av det samme som FTM.
Harmony One har vel vÊrt i markedet lenger enn FTM, fÞrst i det siste det har tatt av. Hadde en liten bag ifjor men solgt da det ikke sÄ ut til Ä skje noe, men sÄ kjÞpte jeg litt igjen pÄ nyÄret ved noen gode nyheter.

Ser ut som det er flere prosjekter som ser ut til Ä ta av som feks. DREP og VRA blant annet, kjÞpte en liten bag ifjor pÄ begge. Godt fornÞyd med utviklingen siste tiden pÄ disse Tokens og. HÄper pÄ 1c snart :crossed_fingers: men DYOR.

NÄ tar den helt av, doblet seg. Lurer bare pÄ hvor jeg skal ut. Er det nÄ altcoin rallyene begynner?

Nei, det har vart veldig lenge nÄ :relaxed::relaxed:

5 Likes

Er bare Ă„ selge denne da? Doblet inskuddet :partying_face:

@Buffet - Skulle forsÞke en liten transaksjon pÄ Metamask for Ä teste ut, koster meg mer enn det jeg skal veksle. Hva skjer? Er metamask dyrt i utgangspunktet? Blir det billigere om jeg tar hele potten?

(Tenkte det var greit Ä bruke denne siden jeg ikke orker ny runde med KYC pÄ bÞrsen hvor jeg kan selge MiTX).

image

1 Like

Bruk nÄ i hvertfall unidex, sÄ fÄr du lagt inn limit-ordre. Blir mye billigere gas ogsÄ fordi de bruker layer 2.