Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Interview with Trezor wallet CEO - Alena Vranova

Her har du glemt å regne om til (/fra) dollar :slight_smile:

Hehe! Herregud ja det og var noe :slight_smile: Faen nå ble jeg småsparer igjen. Får ta en 10bagger først så kommer jeg tilbake til temaet :wink:

1 Like

«Blockchain». De færreste av oss vet hva det er. Men det kan endre samfunnet slik vi kjenner det. Og det i løpet av noen få år.

1 Like

Mynten som ikke vil dø

1 Like

One coin:

Pyramidetullinger lokkes med milliongevinster

1 Like

Lunch Talk: Bitcoin, freedom and the future of finance

Japan considers making bitcoin a legal currency

http://www.theguardian.com/technology/2016/feb/25/japan-to-make-bitcoin-legal-currency

Gold on top of the commodity market, Bitcoin continuing to 697

1 Like

Jeg er veldig positiv her ut i fra det tekniske bildet, tror vi er i ferd med å bryte opp her.

1 Like

Why A Hedge Fund Manager Who Made A Killing From Subprime Is Buying Bitcoin

1 Like

Predictive Analysis of the Next Megabull Cycle. It’s Now!

1 Like

Burde snu her rundt 400, grei inngang for den som tror på denne valutaen.

Ser greit ut (SMA 50 og 200)

Tror muligens at dette triangelet kommer til å bryte ned. Ser ikke ut til å komme noen løsning på størrelsen på blokkene. Dermed er blokkene nå tilnærmet fulle og systemet kan ikke støtte opp under flere transaksjoner. Sakte men sikkert vil Bitcoin miste sin nettverkseffekt og en annen kryptovaluta vil ta over. På grunn av dette har jeg flyttet mye over i Ethereum. Hvis en løsning skulle dukke opp er jeg klar til å migrere over til bitcoin igjen.

1 Like

Hva er det som gjør at du har forandret syn nå? Tror du ikke de når konsensus rundt en løsning?

Ja, det var litt av en 180 graders!

Kjenner du deg igjen kanskje? :slightly_smiling:

1 Like

Skjønner ikke hva du snakker om

:wink:

2 Likes

Ser ut til at konsensus er å stå fast på 1MB. Dette vil føre til et overbelastet nettverk med høye gebyrer og ustabile overføringer. Jeg har ikke troen på dette og flytter heller kapitalen over i en kryptovaluta med en flexcap uten øvre grense. Hvor store blokker som produseres bør bestemmes av det desentraliserte nettverket av minere og ikke av kodere som leker sentralplanleggere.

1 Like