Ingen kostnader for strøm
Ethereum: SHOCK and AWE!! (Bix Weir)
Oh god, den gjorde meg svimmel VRC er en fin trading coin ja, men det er også bra ting som utvikles i den leiren der
Ethereum har jo gått opp 30% eller noe siden jeg spurte for en uke siden…!
@holmes: du liker Ethereum - ville du kjøpt nå…? Er typisk meg å hive meg på på en topp Har dessverre ingen penger å kjøpe for i dag, men regner med å ha litt i løpet av uka.
Noen som vet om man kan geare Ethereum-kjøp på Kraken eller på andre plattformer?
Hehe, den der var ganske så treffende
Teknisk ser den sterk ut her synes jeg. Vil tippe at den skal opp et sted mot 100-200 dollar, deretter faller den sikkert en del tilbake og får en ny konsolllidering. Min plan er vel å prøve å kjøpe inn igjen under konsollideringen heller og venter på neste bølge, men det kommer an på hvilken strategi og psykologi man har selv. Jeg tror sterkt på ETH, men kursen har nå gått fra 5.8 til 77 så ja forvent volatilitet også fremover.
Takk - det føles litt rart å kjøpe en digital valuta men tror det er like vanlig som vanlig valuta om ti år. Mener du snakket om å sette inn 300’ på kryptovaluta et eller annet sted; for meg virker det veldig risikabelt i investere et så stort beløp. Den brøt vel i hvert fall gjennom chartet som du lurte på her om dagen. Så da betyr det altså videre til 100-200 - mens du tror den skal tilbake til dette nivået igjen etter det? Lurer bare på hva slags betraktninger du gjør Dere andre også…!
Etherum er vel mer en teknologi. De forsøker å bli internett for blockchain. Tror det blir litt feil å se på Etherum som en valuta. Kan diskuteres. Finnes utallige kryptovaluta der ute med større potensiale som ren valuta.
La oss holde diskusjonen til Kryptovaluta
Noen prøvd denne?
For dere som vil lære litt mer om kryptovaluta, så kan jeg anbefale denne: