Vil ping pong ferden fortsette for Bitcoin, nÄ tilbake til taket igjen, veldig mye Ä tjene pÄ trading her ogsÄ en grunn til at jeg prÞvde meg i ETH, selv om det sÄ langt ikke har vÊrt heldig
Fair enough⊠ble bare litt provosert pÄ en dag som dette av at enkelte skryter av Ä snylte pÄ arbeidsgiver
Det stemmer, @UNO, etter Ă„ ha sjekket nĂŠrmere ser jeg at man kan geare Ethereum x10 gjennom Plus500.
Hva tror dere om videre kursutvikling pÄ Ethereum bÄde pÄ kort og lang sikt??
PÄ kort sikt har ETH vist seg Ä vÊre vanskelig Ä spÄ. Store utslag ene eller andre veien. Ville ikke funnet pÄ Ä geare ETH uansett hva. Fortsatt hÞy-risk det her.
PÄ lang sikt ser jeg fortsatt for meg oppgang, men kan gÄ mye opp og ned i mellomtiden.
Husk at du taper âaltâ om den faller 10%
Mitt rÄd er Ä styre unna giring og shorting nÄr det gjelder kryptovaluta. Svinger mye mer og fortere enn man skulle tro.
Nettopp det jeg sa lengre opp. Etherum er neste internet, ikke neste altcoin
Og for at Ethereum skal vÊre det finasielle nettet, mÄ ETH vÊre nettet sin valuta. Du kan ikke ha et finansielt nett uten en verdifull token.
Blir aldri en enerÄdende altcoin La alle fÄ spille sin egen rolle
Ikke enerÄdende, men en vil holde 90% av den totale markedsverdien for alle kryptovalutaer.
Tviler. Ikke i lengden. Ingen er bedre enn andre, alle altcoins har noe eget som er bra for det de er ment for.
Google har 90% av sĂžkemarkedet.
Android har 80% av mobilmarkedet.
USD har 85% av forex volumet.
Det er helt naturlig at en kryptovaluta vil dominere. Vi sÄ dette med Bitcoin fÞr mange av de innvolverte fant ut at de skulle dra skuta i helt feil retning.
kankje litt offtopic men har nÄ kjÞpt meg min fÞrste ethereum fra coinbase og lurer pÄ hva jeg skal gjÞre med den og flere fremover, skal jeg flytte den fra coinbase over til en annen ethereum wallet? I sÄ fall hvilken anbefaler dere?
Om du skal ha de online, bruk 2-faktor og vault. Personlig bruker jeg Trezor (hw wallet): https://blog.trezor.io/trezor-integration-with-myetherwallet-3e217a652e08
trezor der ser ganske heftig ut. Vil ha det enkelt Ä trygt om det gÄr ann. Er ethereum wallet fra freewallet.org innafor?
Jeg kjÞrer min wallet offline med mine altcoins passer pÄ Ä ta kryptert backup ut i skyen.