No vet jeg hvordan foreldrene mine hadde det når internett kom, føler jeg begynner å bli gammel når jeg ikke henger med i utviklingen…hvordan kjører man en walet offline? den må jo ha tilgang til nett og da oppdaterer den seg sikkert, hvorfor kjører du offline? å kryptert backup på dropbox for eksempel?
kanskje man skulle etterspurt kryptovaluta…
Jeg kjenner ikke til Etherum, men VeriCoin som jeg har så laster man med en digital lommebok som man installerer på sin pc. Jeg kjører “offline”, altså på min PC, fordi jeg ikke vil ha pengene mine liggende hos en online exchange. Kryptert backup til Jottacloud
Da henger jeg med, takker!
trezor kan linkes opp mot bitstamp feks. og er veldig grei. det er noe me det og ha en håndfast wallet istedenfor en papirlapp
Jeg ønsker å kjøpe kryptovaluta for noen kroner. Jeg skal ikke trade. Jeg tenker å ha de der i en 5års periode eller noe i den duren. Noen som har innspill på hva jeg burde satse på? Jeg har seff tenkt på bitcoin, men det er jo kun fordi det er det eneste jeg har hørt om. Ser også at bitcoin ligger å banker i toppen av trendkanalen, så det å kjøpe bitcoin nå er vel ikke det smarteste?
Ikke bare Bitcoin som er på topp nå. Altcoins (alle utenom Bitcoin) samlet er 6 doblet på litt over 2 måneder.
Selv har jeg Ether, men vil ikke anbefale noe siden jeg ikke kan noe særlig enda.
Personlig har jeg både ETH og BTC. En ekstra hyggelig effekt av at ETH har gått som den har gjort i det siste er at det også løfter BTC. Da folk går via BTC for å ta ut ETH.
Ethereum, uten tvil! Ellers er det mange andre interessante der ute. Les deg litt opp og finn ut hva som er spesielt med de enkelte, så finner du nok noen som vekker din interesse og som du kommer til å ha tro på. På Coinmarketcap, Worldcoinindex, Coingecko osv. finner du kryptovalutaene listet.
Hva er egentlig forskjellen mellom Ethereum og Ethereum Classic?
Les artikkelen til Marqviz. Der står det litt hvertfall.
Noen tanker om å kjøpe seg inn nå på ~80$? Jeg er klar til å kjøpe (har fått opprettet konto på Kraken og satt inn penger), men er redd for en kraftig korreksjon ned.
Jeg var redd for å gå inn med 60k da jeg tenkte å sette inn på 11 fordi den gikk opp til 13. Du er per nå sist i hypen og det kommer sikkert flere etter. Kommer nesten garantert en eller flere sprekk tror jeg, før det blir allment(om det blir det), men jeg klarer hvertfall ikke å forutse når det kommer. Har du maange års perspektiv går det sikkert veldig bra til slutt, men det kan ta lang tid.
Bare slik jeg tenker. Er ikke noe ekspert
Synes denne var fin: https://www.youtube.com/watch?v=SMEOKDVXlUo
Han snakker litt om hypen og hvor langt teknologien er kommet og sammenlikner med internett da det var nytt.
RT 90$ for eth
Jeg var nære på å gå inn med 20k rundt 40$, men turte ikke. Som du påpeker tenker jeg at kursen skal fortsette oppover, men frykter en kraftig korreksjon. Tror likevel jeg prøver meg på en trade.