RT =>100usd for ETH
Siden alle spammer coinsa sine. XLM+ZEC 70% og 13%
Fyker XLM til værs fordi den er billig og alle tenker “hva om den når bare 1 dollar!”? Eller har folk troen på den? Hvorfor har du XLM? Hva er unikt med den coinen?
Tja, jeg kjøper fordi jeg tror den er billig og folka bak har gjort bra ting før så da satser jeg på at det blir bra når de gidder å bruke tid på det. Sikkert mange andre mindre MCAP coins der ute som også er bra, men ZEC og XLM har i hvertfall kvalitetsfolk bak.
Jeg tror det er fornuftig å kjøpe coins for spekulasjon som er top 20 her:
De under der bør man kanskje være litt forsiktige med eller bare kjøpe mindre kvanta.
Jeg vil nå si at de med lav market cap har større sjanse for en 500% opp på en dag enn de på topp 20 men ja, risk til tusen! me like.!
Enig, men hvor grådig kan man bli : ) Jeg tenker at mange på top 10-20 kan gå 3-6x ila året. Da er nok jeg ganske fornøyd, men det har jo med “innsatsen” å gjøre selvsagt. Har nå 100k i kryptovaluta for spekulasjon. Tror ikke jeg hadde turt det med de under top 20 så kan være gevinsten ville blitt lik om jeg traff bra med en valuta med veldig lav MCAP : )
Jeg har investert 8000kr i VeriCoin som nå er verdt 16 000kr
Kjøpt for €9000 fordelt på ZEC og XLM ila 14 dager. Verdi i dag = €13468. Blir spennende å følge våre investeringer gjennom året.
Investering eller spekulasjon? En investeringer er vel noe som gir rente, mens vi spekulerer i prisoppgang.
Utleiebolig er investering, men om kjøper en bolig som du lar stå tom er det spekulasjon.
Ja, feil å kalle det investering. Alt av kryptovaluta er selvsagt spekulasjon : ) Det er jo mange aksjer også da kun et fåtall gir avkastning i form av utbytte.
Det er noen av oss som tror dette er en investering
Hvordan overfører jeg penger fra en bankkonto til kraken?
https://www.kraken.com/u/funding/deposit?asset=ZEUR
Velg SEPA Deposit • Fidor Bank AG (SEPA)
Så bruker du Betaling til utland i nettbanken din og fyller ut. Husk å få med referanse!
Hvor lang tid pleier det å ta før pengene er tilgjengelig på Kraken?
1 - 2 dager.