Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Hvilken mynt hadde du?

XLM og ZEC.

KjÞpte litt GNO og ZEC ; ) Har ogsÄ kjÞpt litt XBT som skal flyttes til BITREX sÄ jeg kan kjÞpe low mcap coins for Ä teste det ut. Har lyst til Ä kjÞpe XLM, men nÄ er MCAP vokst sÄ kraftig at jeg har hÞydeskrekk. Det som ogsÄ er litt usikkert med XLM er hvordan markedet mottar utstedelsen av 16mrd nye lumens i juni. ( https://www.stellar.org/lumens/bitcoin-lumen-program/ ) Det blir jo en heftig utvanning og ingen vet om dette er innbakt. Om den er innbakt sÄ blir MCAP til XLM over 1,5 mrd$ i juni/juli. Tror derfor jeg vil avvente til etter dette med mindre den fÄr et kraftig mageplask.

2 Likes

“I did the maths earlier at about this price it is now
soo. Divinding bitcoin circulating supply by the 16 billion giveaway you’ll get 984 stellar per bitcoin. Which at the price I did this earlier was 1 dollar 90 cents worth of stellar per bitcoin. So even if you have 1000 bitcoin, your only getting about 19000 USD of stellar. Ok that’s a lot to us but that’s 1.6 mil worth of bitcoin. Now remember realistically, I would say less than 30 percent of people in the world who own bitcoin will partake in this give away. And of that 30 percent who do, I would say only 40 percent will instantly dump worst case scenario”

@Jadda hva skjedde her? ETH USD, euro fikk en mye mindre dipp bare.

4 Likes

DDOS angrep pÄ Kraken som forÄrsaket masse uvillige salg

2 Likes

#DonÂŽt underestimate cryptocurrency :smile:
Finn fram popcornet folkens :chart_with_upwards_trend: :smile::smile::smile:

3 Likes

Den er ikke sÄ dum denne altsÄ :smiley: Venter i spenning nÄr ny wallet blir lansert, da blir det nok en ny fin opptrend. Bare Ä holde seg fast.

Sitat fra en crypto-chat jeg er med i:

““Here something to keep in mind when buying bitcoin,I received a letter from one of my credit card providers saying there putting my interest rates up since my credit score was down,it seems I bought bitcoin from circle and another provider with my card a number of times while waiting for passports so I could get verified on exchange, I then started using credit card on exchanges and I’m told these payments show up as cash withdrawals on credit score and I went from a near perfect score to 300 points less,I have explained situation to bank and there saying the decision can not be reversed,if you care about your credit score and in turn how much you pay back when borrowing use a debit card.””

.#Note to self - Don’t buy Bitcoin with credit card

Tror nok det gÄr rimelig bra her pÄ bruket :slight_smile:

Flash crash pÄ Kraken. Dette er grunnen til at man ikke girer og setter stop loss i kryptoland.

Lurt Ă„ ligge langt ned og fiske da?

Ikke ofte det skjer. Har man fiat inne pÄ en bÞrs kan man jo prÞve lykken :slight_smile:

Jeg lÄ sÄ klart i feil fiat

https://status.kraken.com/

https://status.kraken.com/history

1 Like

fÄtt sikret noe gevinst enda da?

Nei. Venter til vi er pÄ toppen :wink:

1 Like

ETH er pÄ vei ned igjen :wink: Selg deg ut fÞr det er for sent :smiley:

Bare en pust i bakken. Nye hĂžyder venter :slight_smile:

2 Likes