Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Bitcoin er kjappere enn Gull

Det er jo kanon-bra

Holder mer en Nok.

Blir nok neppe den store vinneren til slutt. Dominansen kan nok fortsette et par Ă„r til. Men folk er mer miljĂžbevisste. Å bruke sĂ„ mye strĂžm for Ă„ fĂ„ gjort unna noen transaksjoner blir for dumt. Alle transaksjoner i btc-blokk-kjeden mĂ„ igjennom en “flaskehals” sĂ„ dersom det er mange pĂ„ en gang sĂ„ mĂ„ man enten bare sette seg ned og vente til den kommer igjennom eller justere opp gebyret for Ă„ snike i kĂžen.

SÄ det vil ikke fungere bra nok nÄr flere og flere i verden for opp Þynene for kryptovaluta. Store of value kan det fungere som. Men dersom jeg skal plassere pengene mine for mange Är frem i tid sÄ ville jeg ikke plassert de i en asset som er steget 100 000% over noen Är. Synes det er skummelt Ä hoppe inn i en aksje bare etter at den har steget 100%

Er ikke uenig i det du sier. Jeg ser pÄ Bitcoin som en Hegde om Fiat skulle kollapse. De printer penger som aldri fÞr. Store of value er det jeg ogsÄ kun ser.

Samme her. Med en rÞdglÞdende seddelpresse i ecb, sÄ er ikke hyperinflasjon utenkelig. Flere banker i europa er heller ikke langt unna Ä gÄ konk. SÄ da kan krypto bli en asset mange plutselig vil inn i. Jeg har nÄ mer diversifisert krypto-portefÞlje enn det aksjeportefÞljen min er, sÄ har selv flere Ärs perspektiv :slight_smile:

Edit: vi er egentlig i feil trÄd for denne type diskusjon :wink: SÄ for flytte oss over i den andre trÄden :slight_smile:

1 Like

Jeg gikk inn i krypto med 300 k for et og et halvt Ă„r siden. Den enste som holdt seg i verdi var BTC. Resten vel ja
 hadde heldigvis 50% av portefĂžljen i krypto.

Jeg har Gull,sÞlv og Btc. For min flukt til Brasil om den gamle damen fra valdres skulle fÄ rett i sin Profeti.

Altseason igang? :heart_eyes:

1 Like

Spennede Med Death cross incoming,

Blir Nok nok en kraftig bevegelse her
 HÄper pÄ Bull. Men er klar for short

nei

1 Like

Men Snart 

Tenker en liten pump til jul, ellers etter sommer 2020

Ja man fÄr se. Holder egentlig kun Bitcoin og litt Neo for trading.

Snart 

Ok
 Bitcoin stiger mindre enm de fleste alts ogsÄ idag.

Sitter ikke med skikkelig chart nÄ. Er det en reversed head and shoulder nÄ pÄ bitcoin?

Jepp indeed

1 Like

Hva er target?

Noe sÄnt
 ?

1 Like

Muligens en falling wedge. NÄr vi 12000 og faller derfra, sÄ vil jeg tro vi skal sette en lavere bunn fÞr kursen gÄr videre. GÄr kursen opp til 13000 sÄ kan det se ut til at kursen skal videre kjappere enn jeg hadde tenkt :slight_smile:

2 Likes