Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Bare fĂžlg Weekly 21 MA

Det er alt dere trenger Ă„ vite for Ă„ bli rike. Hver gang bitcoin treffer den, kjĂžp.

Hvordan ser den ut nÄ da?

Kan gÄ opp. Kan gÄ ned. fitty fitty ;D

Daily macd er fortsatt bullish men dette kan fort snu. Vi kommer til Ă„ fĂ„ en dip snart. Vent pĂ„ den. KjĂžp dippen. Å gĂ„ long nĂ„ er risky business. Kan funke, men

Dette gjeler margin trading. Skal du bare kjÞpe er det samme om du kjÞper pÄ 12k eller 10k. For nÄr bitcoin er 80k+, kommer du til Ä bry deg om du kjÞpte pÄ 12 eller 10? Ikke sant.

1 Like

Fortsetter diskusjonen fra Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) :chart_with_upwards_trend::

Eliot waves. Just
 dont
 please

BTC EQ er ekstremt tight nÄ, her blir det brudd ila kort tid.

3 Likes

Bear break

4 Likes

Perfect! :slight_smile:

1 Like

Ser ut til Ă„ respektere denne trendkanalen ganske bra

Fikk et seinfeld moment her, har aldri sett pÄ krypto fÞr, men fikk lyst Ä prÞve med pÄ en BTC short. SÄ for Ä fÄ litt handson, sÄ har jeg lekt med smÄ summer og leverage i helga.

OMG for et scam/ponzi marked. Konklusjonen min pÄ korte timeframes er, gjÞr det motsatte av hva jeg har tenkt. Kun de lange timeframes er ok.

Har sjelden hatt det sĂ„ morro, jeg har blitt utsatt for sĂ„ mye rart og blitt lurt sĂ„ mange ganger nĂ„. Tror jeg har tapt en dollar i gangen ca 30 ganger nĂ„. SĂ„ og si all handel er ene og alene manipulasjon. (burde sagt seg selv nĂ„r den iboende verdien er “virituell”)

BART pattern var en ÞyeÄpner. Skal se om jeg fÄr tilbake min neve dollars i lÞpet av morgendagen :dollar:

1 Like

Bare morro dette, men jeg skal ha mine dollars tilbake, jeg fikk da satt shorten, en tidels btc. Rett fĂžr weekly close (UTC)

Dette er det jeg mener med Ponzi. Her lages wicken pÄ weekly chartet, minutt for minutt. laughing my ass off. (addit: heldigvis fungerer da markedet bittelitt, rejection kl 23:59 rett fÞr den ticka over pÄ klokka. )

image

1 Like

@Nocturne (eller alle andre med litt pondus i krypto trading)

SpÞrsmÄl, hvor tradere dere kryto? AltsÄ hvor er selve omsetningen? Her jeg er nÄ (kraken) ser jeg masse svakhetstegn om jeg vil trade seriÞst; for her er det tydelige tegn til arbitrasje og marketmaking.

Tenker hovedsaklig pÄ Bitcoin mot usd.

jeg har forvillet med inn pĂ„ kraken og coinbase, men jeg fant ingen “trading” mulighet pĂ„ coinbase. Og kraken sĂ„ bra ut pĂ„ papiret, men bevegelsene i kurs er helt frakoblet volum. SĂ„ dette er feil bĂžrs for Ă„ si det sĂ„nn.

Jeg vil leke, sÄ hÞy leverage er flott. :slight_smile:

Sikkert diskutert fÞr og jeg er lat, prÞvde Ä sÞke men ble ikke klok pÄ verken bÞrser eller andre coins jeg burde titte pÄ.

Annet spĂžrsmĂ„l: altcoins, det er en fþ
ings jungel dette. Og mye er shait. Hva er lovende, hva er totalt stay away? Tenker da pĂ„ Ă„ investere i noen som faktisk kan komme i praktisk bruk. (desentralisert, hĂžyt transaksjons volum/kort transaksjonstid og lav transaksjonskostnad)

Bitmex er vel den stĂžrste aktĂžren for leverage trading med suverent mest volum. Opp til 100x leverage, men det suicide.

2 Likes

Jeg er veldig fornÞyd med Bitfinex, der jeg ogsÄ kan bruke stabelcoins.

3.6 Leverage Short og Long. Ellers kan jeg bruke bybit. for hĂžyere leverage.

1 Like

Brukte hovedsaklig Bitmex til leverage trading. NĂ„ bruker jeg mest Coinbase fordi jeg ikke har tid Ă„ fĂžlge med like mye som i fjor.

Av altcoins bĂžr du holde deg til topp 10, kanskje 20. Alt under pleier Ă„ endre seg ila. 1 Ă„r og flere dĂžr bare ut. Be careful :slight_smile:

2 Likes

Coinbase med 1,49% comission? var mye synes jeg, om man skal betale hele 3% totalt for Ă„ komme seg inn og ut av en handel😛

2 Likes

Du bÞr ikke trade pÄ coinbase. Om du skal bruke coinbase til trading flytter du din krypto til coinbase Pro.

1 Like

Hvordan gjÞr man evt det, og kan man det nÄr pengene allerede er pÄ Coinbase? Takk for svar:-)

Husker ikke. Men tror du mÄ lagen en konto eller sykronisere den.
GÄ inn pÄ siden

1 Like

Binance er vel enda billigst med 0,1% fees. Coinbase pro er ikke sÄ langt over. Trade pÄ vanlig coinbase er dyrt ja :sweat_smile:

2 Likes