Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

Om noen kjøper 1000 coins, så får du bare 50 coins - altså ikke 5% av din egen beholdning.

Men skjønner du er litt skuffet :persevere:

Skulle kjøpt på preico :wink: mer bonus da

Ja problemet er bare at jeg ikke hadde en referral-link da jeg kjøpte selv :slight_smile:

Vet ikke om det har stått “government issued documents”, men alle steder som har bedt om dokumentasjon med adresse så har jeg brukt en faktura fra GET (nettleverandøren) og det har gått helt fint.

88% av tokens er solgt, slå til før det er for sent!
Bruk følgende referral link for 5% bonus (kjøper du 1000 tokens, får du 50 ekstra!)
https://tokensale.lalaworld.io/register/4bWuSxk8AV1hPN8

image

1 Like

Ja, du har vel rett i det. Men dette kan muligens bli en konkurrent til: https://www.everex.io/

FIkk ikke fullført KYC da jeg handlet på preicoen… Og nå er tokensaleweben nede- Er det noen som vet deadline for KYC?

Tror det er 10ende februar.

I følge telegram opplever de stor trafikk, noe som gjør at tokensales er nede…

Tar det til uga da…

Gjerne vi blir utsolgt allerede i dag da :stuck_out_tongue: Angrer nesten allerede på å ikke ha gått inn med mer hehe :stuck_out_tongue: Men det jeg synes er risk med ICO er at du må vente ganske lenge. Umulig å si hvor markedet er om 1-2 måneder når vi kan selge (hvis vi vil).

Er jo ikke for sent å kjøpe mer :wink:

Sant det at det er litt risk. Så du ikke disclaimeren min i post nr 2? :wink:

Disclaimer: Deltakelse skjer på eget ansvar og du må være inneforstått at det er en teoretisk risiko for at alle pengene dine kan gå tapt.

Med det sagt har LaLa nevnt at de sikter seg inn på å være tilgjengelig på børs ila en mnd etter ICO, og ila Q1-18.

1 Like

Hva bruker egentlig prisen å komme på om den havner på børs da? Eller er det veldig forskjellig og umulig å vite før den evt havner på børs?

Vil 1 ETH tilsvare 10000 på eb børs f.eks? Spør litt dumt nå, men…

Den havner på børs med mindre det er scam. Lite trolig med partnerene deres :slight_smile:
Spørsmålene er: når, hvor og til hvilken pris. Alle de er umulig å vite på forhånd, men man kan gjøre kvalifisert gjetning. (jeg vil ikke gjette :stuck_out_tongue:)

Angående risk mr Bee, den er jeg klar over. Var vel en bemerkning av risiko jeg gjorde, og at det er årsak til at jeg ikke tør gå inn med mer. Skulle gjerne gått all inn hehe :stuck_out_tongue: og om det mot formodning ble en dårlig investering er det ingen andre en meg selv å skylde på :slight_smile:

1 Like

Er det flere enn meg som mener ICO-en går tregt med tanke på den lave hardcapen? Synes det er rart den ikke er over for lengst.

1 Like

Kjøpte hele 1300 (0.13 eth) coins :joy:

Første ICO jeg deltar på, greit å finne ut litt mer om prosessen siden jeg har planer om å joine flere i tiden som kommer. Det var forøvrig hinsides tungvint og komplisert å sende/motta fra myetherwallet. Herregud her finnes det potensiale for brukervennlighet.

Det endte faktisk med at jeg ga opp og sendte private keyen min over internett for å få gjennomført transaksjonen. Og jeg anser meg som en langt over gjennomsnittet oppegående person når det kommer til “teknologi”.

1 Like

Enig. Hvorfor er ikke denne over enda? Fikk forøvrig enda en mail fra Paypro - jeg ble ikke whitelista (manglet en lommebok eller feil adresse), og de har spammet meg med mail siden. Nå sist fikk jeg mail om at de hadde lavere minimumsinnvestering (1 ETH), og økt bonus til 35%. Jeg tenker bare forget it. Må du ut og fiske på den måten for å få napp i disse tider så gjør du noe feil.

1 Like

Den har plukket opp hastigheten enormt i dag.

Jeg tror at navnet ødelegger en del (LaLa World er et vanvittig teit navn, ingen kan argumentere mot dette?), og den har ikke fått særlig publisitet. Synes heller ikke ledelsens opptreden har hatt et positivt førsteinntrykk, men jeg har satt meg mer inn i prosjektet, spurt og gravd litt på flere plattformer og er endelig ombord med litt under 9k tokens.

Sist jeg sjekket gikk tokensalget med 0,1% per 10/15min. Det er 600 000 i timen, og det har holdt på slik de siste timene.

1 Like

Hvor lang tid tok det å få godkjent KYC?

Det skjer med en gang i de fleste tilfeller, skal stå «completed».

Edit:
Slik ser det ut for meg når jeg trykker på KYC:
image

Leste på telegram at de har tatt i bruk et nytt system som “auto”-godkjenner dokumentene.

  • Completed: Alt er OK
  • Pending: Manuell gjennomgang nødvendig

For dere som enda ikke har gjort det enda, husk og last opp nødvendige dokumenter og fullfør KYC. Etter at en har logget inn på token-sales siden, trykk på:
image

1 Like