Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

92% av tokens er solgt nå. Bruk følgende refferal om du ønsker å slenge deg på å få 5% ekstra tokens :blush:

https://tokensale.lalaworld.io/register/4bWuSxk8AV1hPN8

Enig i at navnet ikke er det beste, men meningen bak hva som ligger i “la la land” eller “la la world” er mer enn som så.

Med det sagt er det ikke helt utenkelig at de kanskje re-brander og endrer navn i fremtiden.

Da blei det nokre lala på meg også, og fekk nokre bonus token sidan eg brukte refferal linken ovenfor her :slight_smile:

Lala henvender seg til brukere med en annen kultur enn oss så jeg synes det er vanskelig å vurdere navnet

1 Like

Da var ICO dessverre stengt.

Dæven, de siste 5% gikk fort!

2 Likes

Ja gikk unna på slutten, skulle egentlig inn med en liten post her, men tiden strakk ikke til gitt. GL til dere andre :wink:

For å si det sånn: jeg ble tipset av en kompis i går angående en annen ICO: EZtoken. Nøyaktig klokken 17 gikk timeren ut, altså at ICO startet, og jeg kjøpte EZtokens med en gang. Kjøpet gikk gjennom, og noen sekunder senere hang nettsiden. Et minutt etterpå var ICO over. Hardcap var ca halvparten av den i LalaWorld men likevel: da jeg postet om Lalaworld på forumet for ca en uke siden trodde jeg vi ville ha dårlig tid!

EDIT: EZtoken kunne kjøpes direkte fra nettsiden, dvs man måtte sette over BTC /ETH i forkant. Det normale i de fleste andre ICOer er jo at man overfører via egen Wallet.

Trenger jeg å være bekymret dersom transaksjonen min ikke vises i dashbordet på brukeren min? Flere dette gjelder?

Min ble vist ganske kjapt etter transaksjonen ble fullført…
Transaksjonen er ikke fortsatt pending da?

Fikk kontakt med support og de jobbet med saken :slight_smile:

1 Like
3 Likes

Jeg får faktisk mer og mer troen på Lalaworld!

2 Likes

Fikk denne eposten nå. Veldig skeptisk til at de spør om dette via epost og ikke via skjema på siden dems. Noen andre som har fått samme?

Dear User,

This email is regarding the KYC pending status for your account at LALA World (https://tokensale.lalaworld.io). Please reply to this email and provide the below information.
Customer ID
Name
Email ID
Please attach your Photo (Selfie)
Please attach any one of the below ID proof:
NRIC – National Registration Identity Card
FIN – Foreign Identification Number
Employment Pass
Work Permit
S Pass
Dependent Pass
Passport
Foreign Identity Card
Driving License
Student Pass
Visitor Pass

Note: These are being asked, as either of the previously uploaded documents could not get through.

We apologize for the inconvenience caused.

Regards,
Team LALA

Noen har spurt om det samme på telegram… Skal være ok hvis den kommer fra care@

1 Like

Fikk du avslag på din KYC i nettportalen? Først da skal dem ta kontakt per epost.

Min KYC gikk gjennom, og jeg har ikke vært kontaktet.

1 Like

Jeg har også fått denne mailen.

1 Like

Min KYC gikk gjennom og jeg har heller ikke blitt kontaktet

1 Like

Samme her!

1 Like