Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

Det ville jeg vært også!

Spør dem hvorfor du ikke bare kan gjøre om på KYC på nettsiden deres? Jeg synes det der er sketchy opplegg. De får i hvert fall komme med en god forklaring på hvorfor KYC ikke gikk gjennom.

1 Like

Når jeg logger på så står det Completed. Leser inne på telegram “Completed - No further action is required”

Har dere fått tokens?

Ser de skriver på Telegram:
" Distribution of LALA tokens to respective ERC20 wallets of the users (mentioned in their tokensale accounts) will start within a week, but will be locked till all KYC is complete as announced earlier"

Ikke fått tokens jeg iallefall :slight_smile:

1 Like

Ref telegram: “IF KYC IS COMPLETE, JUST IGNORE THE MAIL” og "Token Distribution (For tokensale participants) is going to start in the upcoming days.

1 Like

Telegram:

We will be starting the token distribution in batches from Tuesday, 30-January 2018 onwards. Token distribution is expected to be completed a week from this date. We would request all members to verify and ensure that they have the correct ERC20 compliant wallet address mentioned in their dashboard profiles (https://tokensale.lalaworld.io).

Please use the “Change” option available in tokensale dashboard, to edit or update the address if required.

LALA World shall not be responsible for incorrect or invalid addresses mentioned by members in their profiles. Any losses incurred due to such negligence will be member’s own responsibility

EXCHANGE ADDRESS on the dashboard will not work. ERC20 Compliant Wallet addresses is required to receive LALA Tokens. Please put a valid ERC20 Compliant Wallet Address

3 Likes

Da begynner token distribusjon i morgen og vil vare i ca 1 uke.

Husk å legg til Token:
Token Contract Address: 0xfD107B473AB90e8Fbd89872144a3DC92C40Fa8C9
Token Symbol : LALA
Decimals : 18

2 Likes

Noen som har fått tokens enda?

0 tokens

Nope

3 Likes

Da har jeg fått tokens

Jeg har enda ikke fått, men det ligger vel rett rundt hjørnet =)

1 Like

Fikk du mail først? Ser de skriver at man vil få mail når tokens blir overført…

Jepp stemmer, fikk mail :slight_smile:

2 Likes

Jeg kan forresten anbefale denne nettsiden for å se beholdningene:

https://deltabalances.github.io/#annet

Kopier din MEW-adresse etter #, og husk å huke av for “show unlisted tokens:

45

Ekstremt mye bedre oversikt enn MEW der en del coins/tokens forsvinner og må lastes inn på nytt eller manuelt (i hvert fall for med på chrome på mac).

Jeg har enda ikke fått mine, men ut av det blå fikk jeg plutselig mail om referral reward og at jeg hadde fått x antall tokens…

1 Like

Eg har fått mine tokens men finner de ikkje via mew. Prøvde å legge til manuelt, men fikk da beskjed om at lala ikkje var en valid erc20 token, så gjorde sikkert noko feil der. Prøvde så deltabalances, men de dukket ikkje opp der heller. Eineste plassen eg finner mine lala er på etherscan, der ser eg det gikk en transaksjon for ca 12 timer siden. Men kva må en gjøre for å få disse synlige i mew mon tru?

Jeg får opp LaLa i både mew og metamask… Men ikke på deltabalances… Men får opp PNS (Penis), PRO (ProChain) og SIM (Simoleon) på deltabalances :joy: Aner ikke hvorfor…

Synd det ikke var propy (pro) som ligger på 2 dollar :stuck_out_tongue:

Er du sikker på at det er Lalaworld?

Jeg har ikke fått noen epost om at mine er distribuert enda, noe det står at vi skal få (på Telegram) før de distribuerer.

Har du husket å huke av for “show unlisted tokens" øverst til høyre?