Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

Jeg har tenkt å sitte… Men det er klart, går den 10x så blir det fristende :slight_smile:

3 Likes

Hvilken pris har dere i ICO pr. token?

10.000 tokens for 1 ETH.

Samme her… ca 0.1 kr pr token. Husker ikke hva eth prisen var da.

OK - et lite tips: noter alltid ned ETH prisen ved kjøp, og ETH prisen du kjøpte ETH for. Forutsatt at du gikk fra Fiat - ETH - ICO, så er det lurt å vite dette både av skattemessige hensyn, men også for å regne ut evt. gevinst ved salg senere :slight_smile:

1 Like

Takk for tipset, @Nocturne :blush:

1 Like

Lalaworld skal holde hollandsk auksjon for 2,7mill tokens. Startpris 0,5$… høres litt drøyt ut mwn Digitex klarte jo å selge sine ekstra tokens for blodpris i samme type auksjon.

Om 0,5 er hva vi kan forvente når den kommer på børs har jeg gjort over 500% :open_mouth:

2 Likes

Via Telegram sies det at LaLa listes tredje uka i mars. Nien andre som har info på dette?

Ser det bare står “ila Q2”.

Ellers er det litt flere ordre på EtherDelta nå:
https://etherdelta.com/#0xfd107b473ab90e8fbd89872144a3dc92c40fa8c9-ETH

Edit:
Veldig stor spread her da… 0,07 USD vs. 0,27 USD (om 1 ETH = 870 USD)

Nå er det faktisk litt ordre på ED:

Siste handel skjedde på 0,08 USD, høyeste har vært 0,175 USD

2 Likes

Trenger 0,115 for å gå i null :frowning:

Nå sier Ripple at de skal bidra til å “bank the unbanked” også, så vi får se hva som skjer. Mitt inntrykk (uten at jeg har gjort mye undersøkelser siden sist) er at LALA jobber ganske hardt for å få til visjonene sine, og at visjonene innebærer en “bedre verden” for fattige. Så får vi se hva de får til! Jeg har i hvert fall mer tro på LALA enn Ripple når det gjelder å få fattige inn i systemet. Ikke at systemet nødvendigvis er så heftig å være en del av :smiley:

Jeg kommer i hvert fall til å holde på LALA en stund tror jeg, flere år, håper de får til det de selv håper på.

Har ikke planer om å dumpe med en gang selv så betyr forsåvidt ikke så mye :slight_smile: og etherdelta er som regel billigsalg tror jeg?
Er den første av 2 jeg ble med på forøvrig, så lenge siden nå så har nesten glemt hvorfor jeg ble med :stuck_out_tongue:

1 Like

Etherdelta og deres volum er irrelevant.
Møkkaexchange som synger på siste vers.

2 Likes

Enig. Ikke se på ED. ED har nesten alltid lavere kurser enn en ordentlig exchange. Jeg kunne handlet Gameflip mye billigere på ED enn Livecoin og HiTBTC, men holdt meg unna.

ED var jeg inne på en gang eller to for lenge siden, ikke sett på den siden selv om man får ting billig der. Totalt håpløst dårlig børs.

Misforstå meg rett, jeg synes og ED er komplett udugelig. Poenget er det at det faktisk er en ordrebok der, og det er gjennomført noen transaksjoner, så da ser man hvert fall hva noen med LALA er villig til å selge for. Det gir jo en viss pekepinn, men jeg tenker som så en kan anta at prisene på en bedre exchange fort er 20% høyere.

Selvfølgelig, men det er nok ikke representativt for hva vi vil se når LaLa slippes på en ordentlig handelsplattform.

ED kan selge alle slags tokens som ikke er “listed” noen steder. Alle og enhver kan lage en token som omsettes på ED.
Visste du at alle ETH-adresser i verden har 80081 PNS (Penis tokens) på seg? Selv om du aldri har kjøpt det?

1 Like

Klar over PNS ja :slight_smile: