Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

Nettopp dette er hovedårsak til å handle på ED. Det, og at man slipper å bli kunde av diverse andre exchanger. ED-priser kan både være langt høyere enn andre steder, og langt lavere enn andre steder.

Her om dagen hadde jeg forresten flere tusen ETH i verdi på deltabalances fordi noen hadde byttet om på volum og pris på en coin! Jeg skjønte selvsagt det var en feil, og da jeg klikket på coinen som var så høyt priset var handelen gjennomført selvsagt og ingen flere i ordreboka. Verdien på handelen var forresten bare 0,2 ETH eller noe. Men altså… kursen på ED kan også være høyere! :smiley:

Stem på at Suppoman tar en review på LALA:

https://www.strawpoll.me/15206390

2 Likes

Synes det er rart at dem selger coins som ikke ble solgt under ICO pga KYC.
Normal praksis er coinburn i slike tilfeller.

1 Like

Ja litt spesielt, men de ønsker vel å få inn mest mulig. Samtidig kak den type auksjon skape hype om den blir veldig raskt utsolgt. Men de burde ha brennt dem

1 Like

Auksjon ble utsolgt på 45 cent. Over 100% over tullebørser som har lalaworld :slight_smile:

1 Like

Fy faen.

Hype!

Ja deilig! Var vel ca 10 cent i ico. Eth ned 30% siden da og tokens opp 500% gjerne. :smile:

2 Likes

5x og bonus :slight_smile: ingen garanti for at det holder på exchange da, men jeg tenker kanskje det er greit å sikre noe gevinst på 50 cent hvis mulig

Hva er prisen nå da? 0.15 ish ?

Gleder meg til den listes på flere børser. Håper på en av de store. Kommer vel nyheter om dette 12 - 14 mars ?

Noe i den duren, block folio sin siste registrerte pris er 2 dager gammel og ikke giddet å gå inn på slik tullebørs som idex :stuck_out_tongue:

1 Like

IDEX og Etherdelta tells ikke som “listings” :slight_smile:
Jeg kan lage en token som kalles “PotetCoin” med “PTC” som tag, og selge denne på Etherdelta uten problemer.

Dette er såkalte P2P-plattformer, og er mer som finn.no for krypto, enn en exchange.

1 Like

Fin sammenligning. For å dra den enda mer lik slik det er sammenlignet med aksjer. Blir som å selge en aksje som enda ikke er på Oslo børs på finn :stuck_out_tongue: Med et utrolig tungvint system for å få eierskap og utført selve salget i tillegg.

1 Like
1 Like

Bare for USA?

Spennende å se om den åpner på 0.45 cent som var prisen under auksjonen

Hva bare for USA?

Veldig spennende. Litt dårlig timing med markedet… Men jeg tenker å sitte en stund og håper markedet snur utover året :sunglasses:

2 Likes

Trodde cobinhood bare var USa, men det var jo ikke sant