Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

Åja, det var jo bra :slight_smile:

Cobinhood og Coss.
Spent på hva den tredje blir :thinking:

Dette var vel skuffende? Med mindre den siste er større da er de ok. 3 store ville tatt for mye av utviklingsbudsjett.

Ja jeg håper det. Binance er vel kanskje for mye å drømme om i første omgang (?), men er det ikke veldig dyrt å listes der?

Ryktene sier 1 million usd for å listes der! Så det er ikke sannsynlig. Latterlig gebyr men de er store og kan sette vilkår selv. Tror kucoin er det beste vi kan håpe på.

1 Like

Har lest KuCoin er 250k USD. Så billigere enn Binance ja.

Jeg er fortsatt langsiktig på Lala: tenkte å kanskje selge litt om den fyker i været, men tror den har mye mer potensiale på lang sikt. For å ikke bruke for mye tid på krypto tenker jeg i utgangspunktet langsiktig med alt jeg har. Det blir selvsagt brukt en del tid på krypto likevel, men å følge med på alle priser til enhver tid blir for mye for meg! Så hvilke exchanges den ligger på ikke er så viktig i det korte bilde (for meg).

En tommelfinger regel for de fleste ICO’s har jo vært pump and dump.
Både Credits og Arcblock gikk 3-5x før de nå bare er 1.5-2x. Kan det samme skje her?

0,14 på cobinhood

Da er det jo bare å glemme Lala et års tid og komme tilbake senere…

1 Like

Hva mener du? Er det volum på cobinhood allerede?

Jepp:
https://cobinhood.com/trade/LALA-ETH

Skuff.
Spesielt med auksjonsprisen…

Men er ikke Cobinhood samme ulla som IDEX og Etherdelta?

0.08$ på cobinhood nå ? ICO var 0.10$ ish ?

Nei, Cobinhood er ikke desentralisert (enda).

1 Like

:frowning:

Hva var ICO pris? Ser av første innlegg at ETH prisen var rundt $1160 den 11.01.18?

1ETH var 10 000 LaLa.

Så med pris på 1160 var det vel 0,116$ på den tiden

Synd på de som var med i auksjonen!
Men når de hyper opp tre exchanger, og så er den største sitt volum en tredjedel av kucoin sitt…

1 Like