Åja, det var jo bra
Cobinhood og Coss.
Spent på hva den tredje blir
Dette var vel skuffende? Med mindre den siste er større da er de ok. 3 store ville tatt for mye av utviklingsbudsjett.
Ja jeg håper det. Binance er vel kanskje for mye å drømme om i første omgang (?), men er det ikke veldig dyrt å listes der?
Ryktene sier 1 million usd for å listes der! Så det er ikke sannsynlig. Latterlig gebyr men de er store og kan sette vilkår selv. Tror kucoin er det beste vi kan håpe på.
Har lest KuCoin er 250k USD. Så billigere enn Binance ja.
Jeg er fortsatt langsiktig på Lala: tenkte å kanskje selge litt om den fyker i været, men tror den har mye mer potensiale på lang sikt. For å ikke bruke for mye tid på krypto tenker jeg i utgangspunktet langsiktig med alt jeg har. Det blir selvsagt brukt en del tid på krypto likevel, men å følge med på alle priser til enhver tid blir for mye for meg! Så hvilke exchanges den ligger på ikke er så viktig i det korte bilde (for meg).
En tommelfinger regel for de fleste ICO’s har jo vært pump and dump.
Både Credits og Arcblock gikk 3-5x før de nå bare er 1.5-2x. Kan det samme skje her?
0,14 på cobinhood
Da er det jo bare å glemme Lala et års tid og komme tilbake senere…
Hva mener du? Er det volum på cobinhood allerede?
Skuff.
Spesielt med auksjonsprisen…
Men er ikke Cobinhood samme ulla som IDEX og Etherdelta?
0.08$ på cobinhood nå ? ICO var 0.10$ ish ?
Nei, Cobinhood er ikke desentralisert (enda).
Hva var ICO pris? Ser av første innlegg at ETH prisen var rundt $1160 den 11.01.18?
1ETH var 10 000 LaLa.
Så med pris på 1160 var det vel 0,116$ på den tiden
Synd på de som var med i auksjonen!
Men når de hyper opp tre exchanger, og så er den største sitt volum en tredjedel av kucoin sitt…