Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

LaLa World - Banking the Unbanked (100% solgt!)

Med dagens ETH pris så blir nåværende kurs ca. $0.0665… :neutral_face:

Se volumet på CMC. Virker ikke som LaLa-holdere bruker Cobinhood. Volum på 39k$

Bra driv :+1:

2 Likes

God fart i denne nå ja. Den faller nok sikkert litt tilbake, men om det er partnerships og nye exchanger rundt hjørnet, så kanskje den snudde trenden opp idag :smiley:

Snart ICO pris?

Noen som vet grunnen for oppgangen?

Spekulasjoner og forventninger tror jeg. De har akkurat vært på et blockchain event i Dubai, og nylig meldt samarbeid med Ethos bl. a. Samtidig har den ligget ekstremt lavt nede, så mange har nok ventet på bunnen og vært klare til å hoppe inn? Touchet oppom ICO-pris i pumpen i dag.

Her er ett sitat fra i dag, fra admin på TG-gruppen deres:

“We are very close to announce amazing partnerships and other mind blowing news. Stay tuned”

1 Like

Ser ut som det kan skje noe mer her framover ja. Har litt over 10000 tokens her. Vurderer og ser hva som skjer med TAU først som også har hatt fin oppgang og ser an WPR.

Hadde vært fint å komme tilbake til “start” snart:-)

3 Likes

IMG_20180520_235555

3 Likes

Ka var ico pris? Ca 0.1 $?

Edit

3 Likes

Heftig så langt ned LALA har tatt veien, nå har den i hvert fall tredoblet seg på kort tid. Massivt sprang nå etter kunngjøringen av samarbeidet med Coss.

1 Like

Noen som fortsatt eier denne? Jeg fikk swap’et til COS i går…litt usikker på hva jeg skal gjøre, men tror jeg bare skal la COS’en stå, så får det bære eller briste (briste har det vel allerede gjort, men kanskje kan det bære etterhvert…?)

1 Like

Eg har litt av denne, lar det rusle og gå…

1 Like

Ja har litt - ikke overført alt til Coss enda. Har sansen for Coss så har mye mer troen nå enn uten Coss.

1 Like

Skal denne veksles inn i COSS? Kva er det, kjenner ikkje til dette?

Så vidt jeg har fått med meg (men følger lite med) så kan LALA veksles til Coss senere også. 1 Coss for 10 Lala tror jeg. Bare å overføre Lala til Coss-exchangen :slight_smile:

1 Like

Ok, men kva er Coss? Noko som “overtar” for Lala?

Coss er en kryptobørs, nå med sikker lagring(?): https://coss.io/c/accounts/home

COSS er kryptobørs og COS er token? Har ikke fulgt med i det heletatt… Så vi som har LALA, kan veksle inn til COS tokens? Noen som vet litt om det ?