Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lamden TAU (sammenlign med EOS, wanchain, dragonchain, ICON mm)

Da var Lamden omsider søkbar og synlig med kurs i dollar på CMC:

1 Like

Når jeg velger transfer på eth-walleten på index, må jeg skrive inn en ETH-adresse for å få den inn på idex? Eller er det under deposit ? “Deposit Ether (ETH) to IDEX” ?

Om du har ETH i din wallet (feks MEW), og det er synlig på idex, mener jeg å huske at det bare er å trykke transfer, så fylles info ut automatisk før en så trykker confirm?

Ingenting som kom opp automatisk, men skrev inn på alt utenom adress. Da ble det overført og jeg fikk kjøpe :slight_smile: Får håpe denne skal opp :rocket:

Her er en enkel video som burde gjøre det lett å forstå at Lamden kan bli veldig stort:

Og en kort tekst om det samme.

Lamden (TAU) is building a set of development tools intended to ease the process of creating new blockchains. The goal is to reduce the time to develop and deploy new blockchain technologies. Initially, Lamden’s development suite will be limited to the Ethereum blockchain, but their plan is to be blockchain agnostic allowing users to build on top of whichever blockchain they wish. The TAU token is an agnostic utility token, essentially a native digital currency supported by all private blockchains built with Lamden. Thus, easing communication by eliminating the need to create independent relationships which each individual blockchain. Lamden’s development tools, if successful, can greatly assist in the widespread adoption of blockchain technology.

EDIT: hentet fra DENNE reviewen som nettopp kom ut:

Har dere Lamden liggende på Idex/EtherDelta eller finnes det en tryggere plass å oppbevare det ?

Overfør fra EtherDelta /Idex til myetherwallet, eller den foretrukne walleten du bruker for krypto (ERC20).

Har du kjøpt Lamden TAU?

Jeg kjøpte Lamden TAU, men Idex kræsjet…heldigvis…for bommet med en 0…

1 Like

Ok. Får prøve.
Ja kjøpte Lamden TAU i går :slight_smile:

Hvordan får man handlet denne på EtherDelta? Klarer ikke finne den, selv med søk på adressen som er listet på coinmarketcap.

Token-ticker er ikke lagt til så den er ikke tilgjengelig på søk enda.

Her er linken med adressen:

https://etherdelta.com/#0xc27a2f05fa577a83ba0fdb4c38443c0718356501-ETH

Du skal kunne sjekke om adressen er riktig på etherscan!

Ser ut som det er 0 volum på IDEX hmm. Ingen kjøps og salgsordre såvidt jeg kan se. Tips? EtherDelta?

IDEX kommer opp om få minutter…vært nede i hele dag.

1 Like

Ja så det nettopp :slight_smile: DDOS angrep :confused:

Ja…jeg kjøpte, men ordren ble slettet…men har sittet fastlåst i hele dag:-(

Blir folk å beholde eller har dere solgt unna ?

Jeg hodler!

1 Like

Hodler jeg og, orker ikke styre altfor mye frem og tilbake :smile:

2 Likes