Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lamden TAU (sammenlign med EOS, wanchain, dragonchain, ICON mm)

Beholder foreløpig, mest for å slippe etherdelta/idex.

Sett bort i fra litt nedetid så synes jeg Idex var ganske så smooth sammen med Metamask.

Edit: Utviklerne ser også ut til å være veldig aktive i chatten. Informerer hele tiden om hva som skjer om det er problemer.

1 Like

"Site under DDOS. Balances are slow to update, please be patient "… Mye tull siste dagene.
Har fått flytta mine Lamden coins fra My IDEX balance til My Wallet Balance inne på IDEX… Hvordan får jeg de synlig inne på MyEtherWallet.com, for det er vel den adressen som er koblet opp mot IDEX om jeg ikke husker helt feil ?

Finner ikke den rette token for Lamden for balances inne på MEW.com

Det som vises i “my wallet balance” er jo det du har i MEW-walleten din…

Joda, men tenkte for å få de opp på Tokens Balances… Men fant den ikke på lista, men måtte skrice det inn manuelt. Fiksa nå :+1:

Aha, da er jeg med :slight_smile:

Har du de manuelle detaljene? Kanskje greit å flytte midlene ut fra IDEX…

For står jeg det rett at du:

  1. Overførte tilbake til adressen
  2. La til manuelle detaljer, så dukket det opp?

Beklager store bilder… Men om du gjør slik, så skal detaljene komme opp :slight_smile:

1 Like

Hvor mye kan denne bli verdt? :thinking:

Tja. Tipper den i hvert fall kan 100-doble seg om de får til det de har mål om. Men skal jeg si det rett ut så har jeg ikke peiling på verken fremtiden eller teknologien eller det som skal til for at en token lykkes i markedet.

Men jeg leste et sted at lamden ligger i forkant av roadmap, har ansatt eller skal ansette flere i teamet
og snart lanserer nye nettsider (som i mine øyne indag er ganske lite selgende og ganske kjedelige).

Hvis jeg skal tippe ligger TAU på mellom 20 og 40 dollar ved årets slutt. Skal jeg tippe på cupfinalen vinner Vålerenga 2-1 over Rosenborg. Altså ikke umulig, men ispedd litt tro og kjærlighet kan ting gå rette veien!

1 Like

Hei! Hvordan handler jeg på Ether Delta? Superforvirrende side. Tar de Fiat?

Nevermind :blush:

https://m.youtube.com/watch?v=7Mto-a_WECw

1 Like

Idex funker veldig bra.

Bare linker MEW og overfører.

2 Likes

Har begynt å røre seg litt i riktig retning nå. Får se om det fortsetter :slight_smile:

1 Like

Kjøpte et lite minilodd i TAU og. Just for the fun of it.

1 Like

Endelig har circulating supply blitt oppdatert på Coinranking.com.

RANK 156

MARKET CAP
$167,423,466

CIRCULATING SUPPLY
142,215,728TAU

24H VOLUME
$2,003,030

TOTAL SUPPLY
500,000,000TAU

Var faktisk høyere marked cap enn jeg hadde trodd.

Hva tror du potensialet er for denne 2018 @Sponplate mye i roadmapen?

Total supply er feil, så vidt keg har forstått er den rundt 200 mill.

Interessant! Jeg eier både bount0x og Lamden fra før av :slight_smile:

1 Like

Jeg og: med 95% lamden…