Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lamden TAU (sammenlign med EOS, wanchain, dragonchain, ICON mm)

Samme som over men lettere å se:

“The lamden platform will allow Bounty0x to serve customers across all major blockchain platfporms in a decentralized way, increasing Bounty0x’s market access and potential use cases.”

Den setningen sier veldig mye om Lamden. Lamden er knallbra!

lamden   bounty0x

4 Likes

Sitter med rundt 11000 TAU. Kjøpte meg inn både billig og dyrt hehe. Får håpe det får stablet på plass noe mer enn bare koderne snart. Vært mye fjas på Telegram altså…

1 Like

Samme her. Men jeg tror Jeg tror Lamden kan bli veldig bra.Mye fjas på Telegram, men mener du da fra admins side, eller fra brukerne? Vi må jo la utviklerne jobbe og komme seg videre i roadmapen. Personlig tror jeg Lamden kan gå veldig etterhvert. Jeg kommer til å Hodle. :slight_smile:

Ja kommer til å hodle jeg også. Det har vært fjas fra alle kanter. Vet han Nick som admin fikk en liten smekk da han si at det kommer store nyheter og blabla men ikke kunne si noe. Fortsatte likevel å hinte og hinte. Er litt highschool kids dette her, så håper de kan få noen mer proffe med seg videre også. Blir vel Lamden, TheKey, Lala, WePower og MedicalChain som jeg putter pengene i nå i år. Kan ikke følge med på så mye mer, må jobbe og hehe.

1 Like

Måtte sjekke Medicalchain og så jeg har sett på denne før. En som har har gjort god research på denne ICO på bitcointalk. Tar en liten sluttkommentar med, men du finner tråden enkelt :slight_smile:

To sum it up : the initial £5000 pre-ICO investment is way way exaggerated based on the fact that there is nothing to show for at the present moment, just ideas. Mr Mohammed has started 15+ companies and most of them are dissolved which doesn’t sound very promising. On top of that he now owns half the company whereas initially the company was split in thirds. Their CTO is not mentioned anywhere on the website but he is a shareholder in the company.

Ok så du mener å droppe den da. At de andre er OK?

Jeg hadde ikke investert, men det betyr ikke at det er rett valg :slight_smile:

Folkens. Sikre kider på at Lamden skal på HitBTC 5 februar og så på Okex rundt andre kvartal. Hva tror dere dette betyr for TAU token?

Aner ikke :slight_smile: jeg har troen på Lamden TAU, men de må komme seg videre i roadmapen. Synes den har falt ufortjent mye (som de fleste andre coins).

Lamden blør bra så riktig nå for dere som ikke har investert å gå inn. Tokens som skulle vært brent ser ut til å gå inn i et Inkubatorfond og låses der. Pris nå er .00019ETH per coin. ICO var .0009

2 Likes

Vurderer et lodd

1 Like

Ja har 20000 TAU nå. Det får holde, så satser vi på 10-20USD på et år der :wink:

1 Like

Jeg har også ca 20’ :

MEN: jeg har i lang tid forsøkt å få ut ETH fra kontoen på EtherDelta uten hell. Brukt ulike gwei og får det rett og slett ikke til. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Aldri hatt problemer, men du må ha gas i walleten ikke på ED.

Endelig fikk jeg det faktisk til. Av en eller annen grunn går det ikke lenger å dobbeltklikke på det man har på ED og kopiere så man får ut hele beløpet (det gikk før, har ikke gått for meg i det siste i hvert fall). Jeg slettet en del av desimalene og da gikk det gjennom :slight_smile:

Godt det ordnet seg. Bruker myetherwallet og metamask sammen. Fant ut det var smarteste måten å bruke ED på. Plager meg litt at jeg ikke handlet mer TAU på 15 cents med en gang. Gikk inn igjen på 1.19$ men har da handlet en del igjen på 19-29 cents.

Jaja kan vel ikke dvele ved at man kunne hatt 50000 TAU og ikke 20000 TAU nå (trenger vel 60 cents for å gå i null)… Blir spennende å se nå kommende uke. Tror vi ser dollaren igjen da om alt går veien med planene.

1 Like

Til dere som er i Lamden TAU (og sannsynligvis har tapt mye på det, i likhet med andre kryptoer) skal de lansere testnet i løpet av desember, og planen er fortsatt mainnet i Q1. Fortsatt utvikling i hvert fall.

Det ser ut til at de kan behandle over 30.000 transaksjoner i sekundet. Info bare fra Telegram så jeg har egentlig ikke peiling.

Uansett håper jeg TAU vil få litt mer gnist i månedene som kommer. Prisen er ca 2 cent nå. Jeg har i hvert fall snittet meg inn.

Solgte meg ut tidligere i høst. Var så lei av Telegram chatten og alt tullet. Er all in i Credits nå før jul. Mye moro som skjer der, de gikk rett i fiat etter ICO og er ikke påvirket av nedturen som et team.

1 Like

Lamden har satt igang testnet:

Jeg nevner Lamden Tau igjen. Mainnet 16. september.

Ser ut til å falle i smak hos dem som kan programmere, som aldri er feil:

3 Likes