Du kan jo trøste deg med at du ikke var den eneste Og jeg tror mange kommer til å si det samme om 4 år
Har tatt ut 6x innsatsen og sitter med et enda større beløp igjen i dag.
Jeg har sikret gevinst i noen coins ved å selge meg ned og kjøpe andre coins. ikke akkurat det du mener, men jeg har såpass tro på kryptomarkedet at jeg fortsetter å kjøpe med fiat. Har en Bitcoin XRB-pott hos Pareto som jeg nok kommer til å selge litt av etterhvert for å sikre inngangen av alt jeg har i krypto - om det går den veien jeg tror og håper!
Hei! Jeg er ny på krypto, startet med å satse 2000kr på Bitcoin. (Visste da fint lite om hva jeg kjøpte) Disse pengene steg raskt og jeg tok da ut 4500kr. Men så bestemte jeg meg for å gå inn med 3000kr igjen. Jeg leste litt mer og prøvde å finne ut hva krypto egentlig er. Satset da disse 3000kr på Ether og LTC. Pengene økte fortsatt men så ut til å stagnere. (Totalt så er jeg nå inne med 500kr) Solgte alle coinsa mine og gikk over til altcoins (Neo, XRP, IOTA, Rai) Disse har gått litt opp og ned, men as we speak så er gevinsten foreløpig på 16.000kr Jeg har tenkt å la disse stå uansett hva som skjer:+1:t3:
Sitter selv langsiktig med NEO, Loopring, Raiblocks og Nebulas. Shaver av litt profitt her og der, og innsatsen + litt til er sikret til konto for lengst. Tror bullmarkedet for altcoins kommer som en orkan over oss i 2018. Sikkert tegn på det er at de fleste store coin exchanger har stengt reg. av nye medlemmer. Hva skjer når disse åpner igjen og nye milliarder strømmer inn i markedet?
Vet hva jeg tror hvertfall:)
Det er bare å HODL !!
Har hittil realisert litt over 50% av innskuddet. Planen er å få ut resten, men milepælen for det er ikke nådd enda, så jeg håper vi får en ny oppgangsperiode så jeg får hentet ut dette.
Jeg sikret halvparten. 140x Resten er i iota, raiblocks, ether, bulltoken, Friendsup, lala og fortuna