Satt i gang litt handel i dag og. Lot meg bite på PCI ryktene om eksepsjonelle firmavacc resultater. Fra det jeg kunne lese etterhvert så virker det lite sansynlig å være riktig. Jeg gikk derimot inn helt opp til 26 i kurs her.
For å finansiere kjøper måtte jeg selge nano (84.25) og APCL (3.58). Solgte også noe Funncom på 2.94, men valgte å avvente det beløpet. Til slutt ble det til jeg kjøpte tilbake Funcom med beløpet på kurs 2.89.
Dette til tross. Firmavacc resultatene skal begynne å nærme seg å være rett rundt hjørnet uansett. Dersom det er positive nyheter så ser jeg for meg at kurs 26 fortsatt er veldig bra. Så dette kan faktisk være hell i uhell her. Var kanskje dette som måtte til for å få meg inn i PCIB igjen. Husker når handelen tidligere gikk høyt på 30 tallet, så med gode nyheter her så ser jeg ikke bortifra at det kan bli bra profitt fortsatt.
APCL salget var en liten nedvekting og ikke noen krise. Har et reelt snitt på APCL på ca 4 så ikke helt galt. Og med gode nyheter her så kan det fortsatt bli moro. Vi får vente å se i spenning.
Dermed er portefølje status på nåværende tidspunkt slik:
Funcom: 52.8%
Nordic Nanovector: 25.3%
PCI Biotec: 12.8%
APCL: 9%