Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Kanskje det blir meir enn berre fagre løfter fra DD etter kvart:

Mulig det kjem ei godkjenning fra BfArM snart…

Er vel ingenting som tyder på at en godkjenning er nært forestående.

Det skal vist være et animert bilde.

“skremmende at ting er så klart at de må kjøre CGI bilder og ikke ekte produkter.”
Fra xi

1 Like

Lifecare (Life) recieves regulatory approval for first-in-human Clinical Pilot Evaluation

2 Likes

Gratulerer til Lifecare og til de som er inne i selskapet! Aksjen steg 36% i dag!

Det neste som forventes med det første er at DD får godkjent hurtigtesten sin.

Life kan fort bli den norske aksjevinneren i de kommende 3 årene.

2 Likes

DD må vel få lov til å teste hurtigtesten sin først?

Får håpe mange fikk reddet inn mye rødt idag slik at man kan komme seg ut med pengene i behold.

Enkelte synes å ha en religiøs motstand mot Lifecare på lik linje som CNN og norsk medias konsekvente negative vinkling av forhenværende president Trump :wink:!

Personlig har jeg tjent 83% avkastning de siste månedene ved ikke å følge Evilfreud sine strenge anbefalinger om å skygge unna Life!

Når godkjenning av hurtigtesten kommer nå med det første så tror jeg det blir mer enn dagens 36% oppgang i aksjekursen.

3 Likes

Life har en historikk, som de fortsetter å bekrefte. Da handler det vel mest om at enkelte desperat prøver å lure inn andre slik at de selv kan komme seg ut i plus.

Dette ser vi igjen og igjen og de som ligger mest i rødt er ofte de som stadig endrer narrativ for å få den minste ting til å fremstå positivt.

Når er det jo bra de får lov å teste sencell. Men noe annet ville vært rart.

1 Like

Ja det er rart med det, at sånne proffe som deg alltid treffer bunn og gjerne har solgt på topp. Her tror jeg du farer med løgn

1 Like

Fifan:D

Hvem sier at jeg har solgt? Jeg sitter langsiktig og venter på videre kraftig kursoppgang for Life i de kommende årene!

2 Likes

The world’s first Point-of-Care (PoC) SARS-CoV-2 antigen test, which is based on digid’s proprietary biosensor technology Cantisense ™, was recently submitted to the international authorities for marketing approval.

Hvor mange selskaper har søknad inne til vurdering på legemiddel device på.oslo børs?

Den teksten der fra stillingsannonser til.digid er for meg ett sterkt kjøpssignal

1 Like

Lifecare AS (LIFE) Digid Cantisense Update

Yeah, kjøpte Life før idag :unamused:

Forsinket… Igjen…selskapet sitt dette :slight_smile:

1 Like

Hei Investor6
Jeg har også sittet langsiktig siden jeg kjøpte på 6,9. Det har blitt veldig langsiktig, siden jeg ikke vil selge med tap. Men jeg selger med en gang denne passerer 6,9.
I mer enn et halvt år har vi fått vite at DD skulle gjøre kursen himmelhøy og alle skulle bli rike. Og dette skulle skje om noen dager, eller i hvert fall neste uke. Sjekk ut Life-trådene på FA forum. Det virker vel nærmest religiøst, troen på denne aksjen, frelsen kommer snart, uke etter uke. Men i dag kom det en melding som umiddelbart løftet aksjen, inntil folk fikk finlest hva som egentlig stod der - og da ble det umiddelbart nedtur. Tror at det hadde vært klokest å ikke sende denne børsmeldingen som det strengt tatt ikke hadde vært påkrevet som et børskrav… eller?

Sitter langsiktig i Life pga. Sencell som jeg tror vil bli banebrytende for både pasienter og selskapet.
Lifes eksponering i DD blir, i tilfelle de lykkes, som en bonus å regne.
God helg!

1 Like

Hei Investor6
Respekterer din langsiktige tenkning på Lifecares egne produkter, det er vel kan hende fornuftig. Jeg klager vel imidlertid egentlig litt på DD euforien, som faktisk lokket meg inn i aksjen. Og der føler jeg meg lurt, noe som er min egen tabbe,der jeg bare kan skylde meg selv.
Mvh
boella

The European Patent Office intends to issue new Lifecare patent

1 Like

Hei Investor6
Jeg har tenkt, lenge og vel og har fått et mer positivt forhold til aksjen, så lenge jeg kan koble vekk tanken på DD, som må være utrolig talentløst håndtert dersom produktet er så revolusjonerende som annonsert en rekke ganger fra ledelsen i Life. Akkurat som forrige børsmelding var kontraproduktiv og unødvendig.
Takk skal du ha.
Mvh
boella

2 Likes