Leste nettopp på document.no at UK har godkjent en hurtigtest som tar 20 sekunder før svar. 99,7% nøyaktighet.
Over og ut for dd og covid testen? Hvis dette stemmer så er DD konkurs https://www.google.no/amp/s/amp2.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/biotechfirma-schnelltest-start-up-digital-diagnostics-stellt-insolvenzantrag/27062074.html
Hadde noen skarve aksjer jeg solgte når de utsatte enda engang. De som valgte å sitte fremdeles fortjene nesten ikke bedre. Snakk om jalla opplegg…
tilbøyelig til å være helt enig. Grådighet har sin pris og det er til pass å gå på en smell om man med viten og vilje har valgt å lukke øynene til skriften på veggen. Advarslene har ikke akkurat vært få.
Nesten kriminelt av life å ikke oppdatere tydeligere på finansieringsbehov ved utsettelsen.
Merkelige greier og elendig håndverk. Hadde de hatt en ledelse med ett snev av forhandlingsevner hadde de landet en seriøs aktør. Her satset de på ett totalt uskrevet blad i biotec verden. Pinlige greier. Life får kjøre en saftig emisjon å fikse det på egen hånd…
Tror ikke det er nødvendig med så mye kapital. Eierne av Digital Diagnostics bør kunne få selskapet opp og gå igjen. Det et veldig lite Lifecare i tilfelle vil måtte innbetale. Jeg tipper maks 20 mill kroner. Det kommer an på hva de andre aksjonærene vil komme opp med. Det som er utrolig rart er at Lifecare synes å være totalt uvitende om hva som skjer i selskapet til tross for at de har en mann i styret.
De visste det nok, har bare valgt å informere markedet om at alt ser bra ut i DD - istedenfor.
LC er så fullt av røde flagg at jeg måtte blitt betalt for å eie aksjer i selskapet.
Jeg hadde 4000 aksjer for to uker siden. Om de hadde levert for en gang skyld hadde det blitt bra men solgte på nyhet om utsettelse. Så skal ikke kommentere for masse siden jeg er ute. Men hvordan det går an å rote seg bort så kraftig det skjønner jeg ikke. For ett rot
Lover godt…
Så lenge bossen og kompisen på styret fremdeles sitter og viderefører inntrykket av at LC er et jallaselskap, er det helt umulig å investere her. Holter og Hysing-Dahl må gå!
Lifecare well protected in the event of Digid bankrupcy
Annual report including accounts for 2020
Innkalling til Generalforsamling i Lifecare AS
Notice of General Meeting
Lifecare enhances team with strong financial experience
Lifecare (LIFE) – Generalforsamling avholdt
Noen som tror på rekyl i denne ?
Vet at denne aksjen kanskje er, om ikke den mest kontroversielle og risikable aksjen på OB, men tok et kortsiktig lodd her idag da jeg håper på en rekyl
Det er det som kalles gambling.
Er det noen her som har en formening om hva som skjer i aksjen og hva dette betyr for oss aksjonærer. Jeg synes at det ser litt skummelt ut for tiden, men kan vi få noen som kan analysere og forklare for oss???