Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Da må du zoome ut litt, den hadde en stor dipp me. Ytd er oppgangen moderat.

1 Like

Men du har jo rett at de som traff bunn på 1,45 har hatt en fin opptur. Men jeg har litt samme følelse som når soft lå på 35kr.

Men det er jo flere spørsmål den enkelte kan stille seg før man kjøper

  1. FDA kommer denne eller neste uke ( EH på aksjesladder mener det er ren formalia). Det kan jo skje de ikke får denne godkjenningen,

  2. Hvor mange tester klarer de å levere initielt. Det er sagt " a couple of millions". Jeg har antatt det er 2mill. Men det kan være færre eller mere. ( fra dagens melding the goal is to bring the tests to the market in millions. In the short-term Digital Diagnostics are further scaling its capasities with production partners in the USA and Europe. )

  3. Hvilken margin får de. Det sies 20-30% men det kan være mer eller mindre.

  4. Hvor lang tid tar det før de får økt produksjonen og hva får de økt den til.

  5. Sist men ikke minst så eier jo life “bare” 25% av Digital Diagnostics så får de da 25% .

Uansett den enkelte får regne påom caset er noe. Jeg har kjøpt og er stålbull.

2 Likes

Kjøpte meg opp i denne i dag. Rart ikke flere ser muligheten som er helt enorm

2 Likes

Den sluttet på høyeste sluttkurs noengang, og ATH på omsetning. Så noen har oppdaga den.

Dersom Korona testen blir godkjent vil det nok åpne muligheter for Life til å utliseniere teknologien til andre, siden avtalen med DD ikke er eksklusiv

1 Like

Godt poeng Zappa

Hvor store er mulighetene for FDA godkjenning tror dere? Potensialet er meget stort da testing vil pågå i lang tid fremover.

Nesten garantert. Spørsmålet er bare kommer godkjenningen denne eller neste eller uken etter.

Hvorfor er FDA-godkjenning nesten garantert? Vet noen om selskapet har gitt ut noe informasjon om testegenskaper for hurtigtesten deres? Har ikke funnet noe selv.

Du tror det er sjangse for at de ikke får godkjenning?

Selvfølgelig er det en mulighet. I og med at dette er et nytt testkonsept er det alltid en mulighet for at FDA ikke validerer metoden

Kommer jo an på hvilke krav FDA har for godkjenning og hvilke testegenskaper hurtigtesten til lifecare har. Jeg har ikke noe kjennskap til hvilke krav FDA har for godkjenning av denne typen tester.

Virker ikke som testen deres er klinisk validert i studier. Foreløpig har jeg ikke klart å finne noe info om testegenskaper.

Fra børsmelding 2. juni:
The next step will be to initiate clinical studies with patient samples. To this end, we have already established international collaborations with leading hospitals in Europe, Africa and Asia

Så fallhøyden er stor

1 Like

Har du selv kjøpt og troen?

Behovet for slike test er jo så absolutt til stede. Ser ikke noe grunn for at denne ikke skal bli godkjent. Men nå er ikke jeg noe ekspert på FDA godkjenninger…

Har litt, men solgte halvparten i dag for å ta ned risken etter å gjort litt undersøkelser.

Dette kan bli kjempestort dersom teknologien blir validert, men risikoen er høy.

Men jeg er langt fra noen ekspert

1 Like

Ble fin life dag, flere som har joinet morroa?

2 Likes

Jeg kjøpte litt i dag

2 Likes

Fikk kjøpt en lyttepost selv på 5.55, så hyggelig første dag👌

1 Like

Typiske endepunkter for en slik godkjenning?

Falske negative, sensitivitet?

Er det antistoffer eller symptomer som bekrefter covid19 pr i dag, eller finnes metoder som finner viruset som endel av diagnose allerede?