Gjøres vwl ingen tester i sammenheng med godkjenningen, jeg tror kun de sender inn data og resultater
De er altså ferdige med dette?
Supert om dette er mulig, har de publisert noe rundt dette?
Har du link til uttalelsene?
Er denne studien ferdig eller skal den påbegynnes i forbindelse med godkjenningsprosessen mot de regulatoriske myndighetene? Ref børsmelding 2.juni som zappa66 viser til over.
Testen klarer visst å avsløre negativt eller positivt svar ved å veie Covid 19 viruset ved hjelp av nanoteknologi.
Fra 1:13:00
https://soundcloud.com/user-368296438/robin-hood-angriper-hydrogenfest-pa-bors
Fra 1:06:40 kan dere høre litt mer om selskapet.
Jeg har ikke klart å finne noen dokumentasjon på at disse kliniske studiene er gjennomført.
Men noe data må de ha siden de har sendt inn filling for godkjennelse både i US og Tyskland.
Kjenner heller ikke reglene for å få godkjennelse av koronatester, men det må jo være spesielle regler siden behandlingstiden hos FDA bare er 15 dager
Satan spränger väl 7kr idag
Japp där va det gjort
Jeg har kursmål 20kr neste uke
Köpte lite på 5.70. För en raket
Podcasten Aksjesladder dekket denne grundig i siste sending. Det hadde vært veldig interessant å vite hvorvidt de som er med i Podcasten eide aksjer, hvorfor de tror at aksjen skal stige (er det drevet av moment som de er med å skape selv eller er det fundamentalt) og litt om hvilket tidsperspektiv har de på denne? Merkur Market aksjene er små og veldig sensitive for for positiv oppmerksomhet og det i seg selv gjør at disse aksjene er enkle å hausse. Jeg kunne også tenke meg å høre om folkene i Aksjesladder diskutere dette temaet. Dette handler om integritet.
Generelt kan du anta at alle aksjer det snakkes positivt om er eid av folkene i aksjesladder. Ellers er det en ganske grundig disclaimer i starten.
i Life sitt tilfelle så har alle brikkene ligget der, det er bare snakk om at folk får brikkene presentert på en god måte. ( for ordens skyld så kjøpte jeg ikke Life aksjer før på mandag).
Hvor langt unna markedet er man med denne bs sensoren? Hvor lenge kan den sitte under huden og hvordan får man den ut?
Jeg kastet meg selv på toget i dag. Snittkurs 6,56. May the force be with us
Jeg gikk all-in i sist uke og kjøpte meg inn på 4.34. Dette blir en rakett fremover!
Hva skjedde her da - rett opp og rett ned ?
Digid har et styremøte nå. Så kan fort komme noen news her utover dagen.
oppe å lukta på 7,85 nede på 7,5 nå.
Tok noen lodd tidligere i dag. Sitter låst med mye i softox, men etter å ha lest meg opp litt her er jeg brått usikker på hva jeg skal gjøre. Hvor mye futt er det igjen i softraketten kontra life? (Tenker høyt - forventer ikke svar )
Softox kommer. Beste er å være i begge
Fikk kjøpt meg inn på 7,60! Måtte få solgt unna litt, i håp om at denne skal ta sats! Håper dette bare er starten😅
Virker som det er mye tro og håp her?
Kan noen vise til noe håndfast/data på hvordan og hvorfor Life sitt produkt fungerer så godt?
I tillegg lurer jeg på dokumentasjon rundt effekten av produktet, samt dokumentasjon rundt hvorfor FDA vil godkjenne produktet.
For å spesifisere:
Alle bull-scenarioer og regnestykker er jo basert på at FDA skal godkjenne denne testen. I utgangspunktet er kravene for en FDA-godkjennelse særdeles strenge. Så er det nok litt enklere rundt Covid-19, men også her har FDA et stort samfunnsansvar og jeg antar strenge krav til dokumentasjon.
Kan noen forklare hvorfor FDA vil gi en godkjennelse?