Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Link Mobility (LINK)

Hentet fra HO. LINK er en klar oppkjøpskandidat, så tanken er absolutt relevant:

Interessant å se på profilen til det nye styremedlemmet i Link. Sabrina Gosman jobber i Abry partners.
Følgende beskrivelse av hennes profil: Sabrina Gosman joined Abry in 2021. She is responsible for analyzing new investments, working with portfolio companies, and supporting sale transactions.
Kan det være at hun skal bidra med salgsprosess?

LINK Mobility - Minutes of extraordinary general meeting

Går til kjøp etter monsterfall

Petter Kongslie var lenge bull på Link Mobility, men da aksjen stupte i august kastet han kortene og gikk til hold på aksjen med kursmål på ti kroner. Siden har aksjen fortsatt å krype nedover - helt ned til 7 kroner. Kongslie har ikke endret noe på sitt kursmål på ti kroner, men nå mener Kongslie at aksjen er blitt så billig at han anbefaler kundene å kjøpe aksjen. De har da et kurspotensial på drøyt 40 prosent opp til 10 kroner.

Det foreligger en tett korrelasjon mot $SINCH her, zoom ut og følg utviklingen mellom disse selskapene. Etterslepet ligger hos $LINK.

Et lite hint før den drar fra videre.

Om en ser på tech indeksen i sin helhet er alt nede, en kan kaste alle fundamenter ut vinduet. Har stor tro på at denne og selskaper som har noe å vise til, skal opp og frem.

Lykke til!

2 Likes

LINK Mobility – Third quarter results 2022

2 Likes

Her leveres det en meget god og behagelig kvartalsrapport fra selskapet som for meg indikerer at LINK har staket ut en positiv kurs som tilsier videre vekst.

Kjøper mer nå når markedet reagerer irrasjonelt og svakt ned i morgentimene. Denne trenden vil ikke vedvare lenge, og forventer mål mot 10,-/aksje på kort sikt.

Jeg oppfattet Q3 som positiv. Er det noen som har satt seg inn i presentasjonen som kan skrive noe ord om hvorfor vi nå er 3,5% ned?

Jeg tror dette kun er makroorientert, og ikke har noe med LINK isolert sett. Jeg er personlig trygg på at denne skal opp med tanke på hva som ble levert i Q3 rapporten.

Lykke til!

1 Like

SINCH: INTE NÖJDA MED NUVARANDE TILLVÄXTTAKT - VD
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Molnkommunikationsföretaget Sinchs organiska tillväxt, i omsättningen såväl som i bruttoresultatet, förbättrades under det tredje kvartalet jämfört med det andra kvartalet. Bolagsledningen är dock inte nöjd och vidtar åtgärder för att öka tillväxten ytterligare.

Det sade Sinchs tillförordnade vd Johan Hedberg vid onsdagens rapportkonferens.

“Vi är inte nöjda med nuvarande tillväxttakt. Vi håller på att vidta flera åtgärder som rör vårt erbjudande och kundupplevelse och omfattar i stort sett alla våra produkter och geografier”, sade han.

Gir ikke mening. Gode tall. Mye gjeld så markedet forsiktig. Kan man klandre dem hehe

Kongslie burde være bull. Fyren har hatt pt 40 før? Nå er selskapet på cash flow ganger ti.

Jeg er en kjøper på disse nivåene

1 Like

Merkelig stille her.

Kanalen er fremdeles intakt og oppgangen har vedvart i 30 dager. Bunnen ser ut til å ha blitt lokalisert siden da. Takket være en hyggelig Q3 med sunne tall gir dette grunnlag for oppgang; resultatet av dette er kontinuasjon mot 10 kroner.

1 Like

LINK Mobility - Exercise of RSUs into shares

Hvorfor har ledelsen gjort seg fortjent til dette?

LINK Mobility - New share capital registered

LINK Mobility - Employee share purchase program (ESPP) share issuance

LINK Mobility - Rune Eivind Strandli new Chief Technology Officer (CTO)

LINK Mobility - New share capital registered