Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Litecoin (LTC-USD)

Jeg kjøpte utav FOMO på 170 og er nesten +100% på én dag. Har sittet klar med tommelen salgsknappen siden da. Hehe

Edit: 102% :slight_smile:

1 Like

Skummelt å gi anbefaler i den ene eller andre retningen. Jeg leste uttalige advarsler om korreksjon, tilbakefall, før jeg begynte å handle krypto. Sitter godt i det nå med flere mangedoblinger.

Men for all del, det har gått utrolig mye på kort tid, så vi burde se en korreksjon. På en annen side er Mcapen mikroskopisk sett i forhold til Bitcoin :crazy_face:

1 Like

Er litt The Big Short over hele greia. Ja, krypto er fremtiden, men tipper det er shorterne som til slutt kjører rundt i Lamboene sine.

1 Like

Sånn på über kort sikt, så er det en stor varsellampe for meg at LTC er verdt 30% mer på Coinbase (350$) enn på Bittrex (270$). Gir ingen mening, noe gir etter snart.

På sikt så tror jeg at kursen er mye høyere. Så om jeg treffer på en liten topp eller bunn nå klarer jeg ikke time. Solgte litt nano istad, selv om planen var å vente til etter nyttår. Inn med mer skal jeg så fort som mulig.

1 Like

Selvsagt kan den gå opp videre.
Jeg har troen på LTC. Men nå har vi vokst flr en stund hehe…
Det er farligere tape penger enn å gå glipp sv gevinst.
Hva skal han med en coin på 300 når med tålmodighet sannsynligvis kan få 2 til 150?
Går han glipp av toget for det heller være. Spare pengene til neste gode mulighet dukker opp.
Timing er viktig. Jeg mener ikke det er god timing satse på noe som allerede er suuuper langt oppe på kort tid.
Husk vi er avhengig av bitcoin fortsatt og krakker den går vi med ned.
Bare jævligere.

1 Like

Og i mellomtiden går raketten videre. Spennende å se hvor nærme toppen jeg treffer før den krakker 90%. Har nesten solgt mot Eth et par ganger allerede. Har bedre hvilepuls med Eth, da oppgangen har vært mer “behersket” (hvis du kan kalle noe i krypto det).

Det jeg prøvde å skrive om i BTC tråden også. Det er ikke god r/r på disse nivåene i BTC.

1 Like

Har litt BTC liggende på bittrex og frista å handle litecoin (jeg har 2 “kontoer”, en med minet krypto og nå en ny med kjøpt kun på bitcoinsnorway som jeg ikke flytter). Det som frister er om bittrex går til coinbase nivå og gjerne videre. Men r/r er ikke god nok da coinbase fort går til bittrex nivå og så korrigerer ltc hardt og brutalt.

Og der er selvfølgelig Coinbase nede og umulig å få solgt.

typisk om den skulle falle nå og folk ikke får solgt…

1 Like

Bitfinex er og nede :stuck_out_tongue:

Ryker nok et par tusen i gevinst på at Coinbase er nede. Litt ergerlig, men sånn er nå krypto

10x gevinst i litecoin for meg nå.
Selger litt senere tror jeg.

2 Likes

Er det en liten shortemulighet her etterhvert?

1 Like

Absolutt. Men hvor i all verden er toppen?

1 Like

Vanskelig å si - men den kommer plutselig! Og så skal den vel videre opp etterhvert den også.

Det spørs hvor månen er, har jeg hørt.

Må si det frister å gå inn i LTC, men ser for meg at dette er en major P&D? Har utviklerne noe nytt kommende i pipelinen?

1 Like

Bithumb LTC/KRW $ 313.070799 volume: $ 970,461,068

Frister med en sell (short) posisjon her nå x 25. avventer litt til

1 Like