Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Litecoin (LTC-USD)

Ltc prøver å bryte ut av en vimpelformasjon nå, støtte på 350$. Hvis den bryter opp, kan neste stopp være 420, deretter 500. Hvis ned, er det lite støtte å øyne.

Da var jeg ute, inntil videre. Ser ut som det flater ut nå

Hodler nå. Spennende chart

1 Like

Kan like gjerne gå litt ned nå, tar 2-3 dager å overføre penger inn på coinbase. Lurer på hvor tidlig ute jeg er til å starte med kryptovaluta i forhold til folk generelt? Føles for seint ute til å hive seg på btc, men iota og litecoin er fortsatt muligheter . Jeg kjenner ikke særlig mange som driver med krypto, 4 stk inkludert meg…

Tidligere har jeg kun brukt 1 dag fra DNB til Coinbase, så burde gå fort. Når det gjelder kursen kan den like gjerne gå til 400 som til 250 :stuck_out_tongue:

Jeg startet for ca en mnd siden. Ikke mange jeg kjenner som driver med krypto heller…
Har Eth og Litecoin

Fint hvis det kun tar en dag, sto 2-3 på siden til coinbase.

Har rekruttert noen kollegaer og ser flere og flere facebook-venner i kryptogrupper, men har inntrykk av at det er få som aktivt trader. Enten startet de med et fast beløp eller så investerer de månedlig. Angående tidspunkt: Jeg trodde jeg var for sent ute for 9mnder siden, men har mangedoblet innskuddet hittil.

1 Like

Det greieste er å ikke se det slik at en har “tjent” på krypto før en faktisk har solgt til fiat. Jeg satte inn 15K på diverse krypto (BTC, ETH, LTC, STELLAR) fra ca. slutten av oktober, og nå har det doblet seg til 30K. Men jeg ser det ikke slik at jeg har tjent 15K nå (før skatt), fordi ting kan endre seg fortere enn man tror. 15K er såpass lite at jeg ikke kommer til å hate meg selv om alt går i dass.

2 Likes

Aaaaand BREAK OUT

TA i krypto er gull… jeg mener bitcoin

1 Like

Dette. For sent ute? Ja jeg har tenkt det samme. Vi var for sent ute til å bli mangemillionærer eller milliardærer i 2017, men venter vi til 2025 tipper jeg mange av oss har tjent flere millioner. På krypto.

Fire av kompisene dine har handlet krypto. Hvor mange har ikke handlet krypto?

Hvordan kommer verdensbildet se ut om ti år, når det gjelder pengetransaksjoner? Og andre type transaksjoner? Datautveksling?

Selv tror jeg at vi som gidder å kjøpe krypto nå gjør noe veldig smart, og vi er fortsatt tidlig ute. For folk kommer til å måtte gjøre det samme om noen år (men det blir enklere) - en del butikker kommer til å kreve å få betalt i kryptovaluta.

Hvis alle i hele verde snkal gå over til å bruke kryptovaluta som betalingsmiddel så sier det seg selv at vi er i en veldig tidlig fase.

Jeg takler virkelig ikke Bitcoin-samfunnets fokus på “Lambos and Teslas”. Jeg skjønner at det sitter mange der inne som har tjent uhorvelig mye penger på krypto, men ingen av de som er særlig ny i gamet vil klare å relatere seg til det. I tillegg har jeg sett mange tilfeller av mennesker som kjøper dyre biler fremfor å betale ned på gjelden sin, og det er ikke akkurat økonomisk smart… når en først har skutt gullfuglen bør en ikke bruke store deler av det en har tjent på noe som vil miste mye av verdien etter få år. Om en er spinnrik er det ikke noe galt i det selvsagt, men jeg skjønner meg virkelig ikke på noen av de prioriteringen jeg har sett i ulike sub-Redditer.

2 Likes

Det er bare tull. Det er memes.
Har du sett bilder av ekte mennesker fra forumene med lambos?
Det er samme som når vi sier at en coin skal til månen. Det er bare for å ha der gøy. God stemning :joy:

Litecoin aka Chikun skal flyve til månen!
Arise chikun! :grin:Litecoin har flakset bra fra seg de siste dagene!

1 Like

Følg med på Litecoin nå. Brutt ut mot ny ATH

1 Like

Kult! Mye jevnere mellom børsene idag ikke bare GDAX og litt Bithumb laangt over resten.

Da gikk overføringen gjennom. Så da gikk det på en dag via Sparebank1 også.

1 Like

Noen som har tegnet noen grafer - trygt å gå inn i LTC nå?

Har lekt litt med fargeblyantene. Jobber hardt med å holde seg rundt støtten på rundt 270, men ser bearish ut. Kan fort bryte ned og da ser jeg ikke støtte før 130-150. Kan bli en fin shorte-kandidat, men jeg holder meg unna.

Ja ser den har kommet seg opp igjen 2 ganger fra 260-270. Ser ut som den er på vei ned en gang til. Veldig lyst til å kjøpe nå da USA får lønning rundt disse dager med julebonus, kan bli ville tilstander.

1 Like