Solgte selv på 28 % opp. Flaks!
Ser ut som fake news ja
Solgte ikke du deg ut?
Solgte meg ut på dagen med fake news ja ! kjøpte inn igjen for et par uker siden ved brudd på 190
Nice! Skulle gjerne gjort det selv også, men rakk det ikke
Mulig det kommer en retest av 215 ish. Hadde evt prøvd en inngang da
Er inne på ca. $150, men skulle gjerne solgt på pumpen og kjøpt tilbake lavere.
Solgte jeg også.
Ja det var skikkelig og det! Skulle bare holdt
Går nok ikke inn igjen før jeg finner en skikkelig support å styre stoploss ut ifra.
Helt vanvittig hvor det går på sånne brudd. Rsi osv spiller ingen rolle osv Men profitt er profitt Kommer nok gode innganger tenker jeg
Tror vi skal se ganske mye heftigere ting i månedene som kommer…! Generelt for kryptoer.
Det begynner å bli mange kryptoer som har gått mange-hundre-gangern så langt i år. Så det skal vel noe til at det blir heftigere fremover. Men heftig kan det selvsagt bli
Sant nok - men mye har ikke engang kommet tilbake til gammel ath, tror mange kommer dit og lenger! Hvis/når BTC får en blow off top så blir det heftig altseason over hele linja… Man kan jo hende det er det vi ser nå også.
Bra fart i Scrypt-økosystemet i dag! LTC opp 4%. Bellscoin opp 30%. Fundamentalt så drives nok LTC mye av ETF-søknad, der man kan tro at feks Grayscale kommer etter da de har akkumulert LTC i lang tid. Bellscoin drives nok mye av at supply blir redusert med 90% 11. november. Det kan også bli spennende å følge med på hva Scrypt-minerne gjør i den forbindelse da de sitter med mesteparten av supply.
Litecoin tror jeg kommer til å bli eksepsjonelt bra denne syklen.
Teknisk veldig eksplosiv, samt eldste POW etter Bitcoin med 100% oppetid. Vært mest brukte crypto på BitPay veldig lenge.
Grayscale har akkumulert lenge, ETF-søknader innlevert. Minere har nesten ikke Litecoin igjen. MWP (privay sidechain). Scrypt-mining svært lønnsomt og økosystem i sterk vekst (DOGE ++). En rekke andre faktorer inkludert spillteori.
Vil ikke bli forundret om enkelte selskaper putter LTC på balansen etter hvert.
Ikke investeringsråd og analysen er skrevet veldig enkel, da det sikkert er mange som ikke kjenner Litecoin så godt av de som kom inn post-2017.
Arise Chikun🐔 (not financial advice,)