Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Litecoin (LTC-USD)

Heiv å inn litt. Første kjøpet av kryptovaluta. Virket som en grei coin å starte med​:thinking::grin:

Volatilitetsmessig er den mye safere enn ETH / BTC, men man får heller ikke like store gains når de andre først begynner å gå. Akkurat nå føles LTC litt safere til vi finner en bestemt retning.

Synes denne viser mer styrke enn de to andre i og med at den holder stand på mellom 115 og 125 euro. Hvis vi klarer å komme opp gjennom 125 og så 140 ila. de neste dagene kan denne gå veldig langt, veldig fort (best case: 53% til neste motstandsnivå).

28

1 Like

Solid oppgang

Bare synd jeg er utålmodig og ikke alltid følger mine egne analyser :slight_smile:

1 Like

Og hva sier analysen din nå??

Var inne i en kjapp trade fra $201-210. Gikk ut fordi jeg ikke liker å sitte i posisjonen over natten. Noe småmotstand her (201-213), men ser ikke noen reell motstand før $220. Men husk nå den har pumpet mye alt så kan være vi skal konsolidere litt nå før et evt. neste leg opp.

Og nå kan du snart kjøpe til 210 igjen :slight_smile: Tror jeg sitter stille med mine 40 en stund…

Ja, jeg leter etter ny inngang. Synes chartet ser bra ut :slight_smile:

Så i morgen, blir Litepay lansert. Hva er deres innsyn på dette? Vil liteplay og VISA fungere?

Har hatt mest fokus på BTC men sett litt mer på ETH og LTC ifht. hvilke av disse tre som vil gå mest når bullmarkedet kommer. LTC ser veldig interessant ut med en potensiell OHS formasjon på daily og en veldig thight range. Potensiell target om vi klarer å breake over $165 er forrige high (!)

We have lift-off! :smile:

3 Likes

Hodler enda. Oppfører seg teknisk eksemplarisk. Brudd opp fra triangel og ned for å teste støtte på oversiden av triangelet. Møtte som forventet sterk motstand på fallende trendlinje og tidligere motstand på $165, men dette nivået er nå testet 3 ganger. En gang til nå og jeg tror vi kommer til å bryte gjennom, og da vil det gå fort!

Inngang her @175. Target 300+ innen 5 uker. Stoploss 160

Et finansielt råd! (siden det er så populært å skrive at det ikke er det :sunglasses: :joy:)

2 Likes

Jeg tipper den går inn. :wink:

1 Like

2 Likes

Må innrømme at jeg ikke skjønner wallmart her.

Menmen.

1 Like

Det er bare tidsspørsmål når alle andre skal også begynne å akseptere krypto!

Jeg håper for Norges del at store starter så tidlig så mulig og ikke venter at USA skal bli først.

1 Like

Er vel fake news dette her.

Edit: Er i hvert fall fake etter hva jeg forstår. Solgte ut LTC beholdningen på pumpen.